مشخصات فنی گلکسی جی 4

مشخصات فنی گلکسی جی 4 و گلکسی جی 6 سامسونگ

مشخصات فنی گلکسی جی 4 (Samsung Galaxy J4) و گلکسی جی 6 (Samsung Galaxy J6) به صورت کامل لو رفت. گوشی های جدید سامسونگ همراه با اندروید اوریو و سخت افزار مناسب به فروش خواهند رسید.

مشخصات فنی گلکسی جی 4 و گلکسی جی 6 سامسونگ فاش شد. این اطلاعات در حالی لو می‌رود که پیش‌تر برخی جزئیات مربوط به این گوشی ها چندین مرتبه توسط منابع مختلف منتشر شده بود. در ادامه، ویژگی‌های سخت افزاری موبایل های جدید سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی گلکسی جی 6

گلکسی J6 به عنوان نسخه قوی‌تر، به نمایشگر Infinity Display مجهز خواهد شد؛ چیزی که پیش‌تر با انتشار گواهی FCC این تلفن هوشمند هم تایید شده بود. سازندگان از پنل 5.6 اینچی آمولد با وضوح احتمالی 720×1440 استفاده می‌کنند و تراشه اگزینوس 7870 با پردازنده هشت هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی، به عنوان قلب تپنده در دل این تلفن هوشمند جای می‌گیرد.

از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با گلکسی جی 6 می‌توان به 2، 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.0 اوریو اشاره کرد. به علاوه، خریداران از ویژگی‌هایی همچون اسکنر اثر انگشت پشتی، دو سیم کارت هم‌زمان و پشتیبانی از شبکه 4G LTE برخوردار خواهند شد.

مشخصات فنی گلکسی جی 4

مشخصات فنی گلکسی جی 4

اگر مشخصات گلکسی J6 شما را چندان مجذوب نکرده است، این موضوع در مورد گلکسی J4 بیشتر خواهد بود.

گلکسی جی 4 سامسونگ محتوا را روی صفحه نمایشی 5.5 اینچی و اچ دی نمایش می‌دهد، ولی ما اطلاعاتی از فناوری صفحه نمایش (سوپر آمولد یا ال سی دی) نداریم. برای پردازش اطلاعات، تراشه اگزینوس 7570 با پردازنده چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند یکی از نسخه‌های 2 یا 3 گیگابایتی را (با توجه به بازار کشور خود) خریداری کنند. در این گوشی خبری از سیستم دوگانه برای دوربین نیست و قاب پشتی میزبان تنها یک سنسور 13 مگاپیکسلی است. علاقه‌مندان به تصاویر سلفی هم به واسطه دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی می‌توانند لحظات خاطره‌انگیز خود را ثبت کنند.

باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.0 اوریو، پشتیبانی از دو سیم کارت و اتصال LTE، از ویژگی‌های جالب توجه این اسمارت فون محسوب می‌شوند.

متاسانه فعلا هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت گوشی های جدید سامسونگ در دست نیست.