اچ تی سی یو 12 پلاس

دانلود والپیپرهای اچ تی سی یو 12 پلاس

اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) به عنوان پرچمدار این شرکت در سال 2018 به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در حالی که هنوز خبری از رونمایی اچ تی سی U12 پلاس نیست، اکنون دانلود و استفاده از والپیپرهای اچ تی سی یو 12 پلاس امکان‌پذیر شده است.

دانلود والپیپرهای اچ تی سی یو 12 پلاس پیش از رونمایی رسمی این گوشی امکان‌پذیر شد. البته تا رویداد معرفی پرچمدار جدید اچ تی سی زمان زیادی باقی نمانده و به زودی شاهد اچ تی سی U12 پلاس خواهیم بود.

اچ تی سی پرچمدار جدید خود را در روز بیست و سوم می (دوم خرداد) معرفی خواهد کرد. اگرچه این گوشی ده روز دیگر رونمایی می‌شود، اما دانلود والپیپرهای اچ تی سی یو 12 پلاس که به صورت پیش‌فرض بر روی آن قرار خواهند داشت امکان‌پذیر شده است.

انتشار والپیپرهای اچ تی سی یو 12 پلاس

در حال حاضر به لطف تصاویر منتشر شده توسط یکی از توسعه‌دهندگان رام‌های اختصاصی اچ تی سی با یوزر نیم LlabTooFeR@ در توییتر، به چهار مورد از والپیپرهای اچ تی سی یو 12 پلاس دست پیدا کرده‌ایم. احتمال این که تعداد تصاویر پس زمینه پیش‌فرض گوشی بیشتر از این تعداد باشد وجود دارد.

تصاویر پس زمینه اچ تی سی یو 12 پلاس دارای رزولوشن 2880 در 2880 پیکسل هستند، به همین دلیل بر روی همه دستگاه‌های موبایل بدون توجه به نسبت ابعاد تصویر و رزولوشن نمایشگر آن‌ها قابل استفاده خواهند بود.

بر اساس شایعات و اخبار پیشین، اچ تی سی یو 12 پلاس تنها پرچمدار این شرکت در سال 2018 بوده و به یک نمایشگر 6 اینچی دارای رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل مجهز خواهد شد. همانند سایر پرچمداران سال جاری، یو 12 پلاس نیز از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت گرفته و به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. این دستگاه از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد. قیمت گوشی چیزی حدود 750 دلار خواهد بود که با وجود بالا بودن، همچنان از بیشتر پرچمداران 2018 ارزانتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه