نسخه بتای آی او اس 11.4

پنجمین نسخه بتای آی او اس 11.4 توسط اپل منتشر شد

آی او اس 11.4 یکی از اصلی‌ترین به‌روزرسانی‌های سیستم عامل جدید پلتفرم موبایل اپل است. با توجه به تلاشی که اپل برای توسعه قابلیت‌ های جدید درون نسخه بتای آی او اس 11.4 به کار بسته است، بعید می‌دانیم بعد از آن باز هم آپدیت اصلی دیگری برای این سیستم عامل منتشر شود.

از زمانی که اپل اولین نسخه بتای آی او اس 11.4 را منتشر کرد، چیزی حدود شش هفته می‌گذرد. با این حال اکنون شاهد عرضه پنجمین نسخه آن هستیم. در نسخه بتای آی او اس 11.4 خبری از ویژگی‌های جدید نبوده و بیشتر بر روی رفع مشکلات پیشین تمرکز شده است.

با توجه به این که زمان زیادی تا کنفرانس WWDC یعنی رویداد معرفی آی او اس 12 باقی نمانده است، انتظار داریم پنجمین نسخه بتای آی او اس 11.4، آخرین نسخه آن باشد. پس نسخه پایدار آن به منظور استفاده تمام کاربران به زودی منتشر خواهد شد.

حجم نسخه بتای آی او اس 11.4

نسخه بتای اخیر 2.2 گیگابایت حجم داشته و بعد از دریافت، مشکلاتی که در نسخه‌های بتای پیشین وجود داشت رفع خواهند شد.

اگرچه اپل سیستم عامل جدید را به زودی معرفی خواهد کرد، اما تا زمان رونمایی آیفون‌های 2018 در پاییز سال جاری، نمی‌توان طعم آن را چشید. بعد از معرفی و عرضه این گوشی‌ ها، مطمئنا انتشار آپدیت آی او اس 12 برای آیفون‌های قبلی نیز آغاز می‌شود. امسال نیز همانند سال گذشته، سه گوشی آی او اسی معرفی می‌شود که همگی به صورت پیش‌فرض، به جدیدترین سیستم عامل این پلتفرم مجهز هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*