تصاویر رسمی گلکسی جی 6

مشخصات و عکس های گلکسی جی 6 سامسونگ فاش شد

عکس های گلکسی جی 6 (Samsung Galaxy J6) و مشخصات فنی کامل آن پیش از معرفی رسمی لو رفت. گلکسی J6 سامسونگ قرار است با پردازنده هشت هسته‌ای و نمایشگر Infinity روانه بازار شود.

عکس های گلکسی جی 6 که در واقع رندرهای رسمی این تلفن هوشمند هستند، موبایل جدید سامسونگ را از زوایای مختلف به تصویر می‌کشند. به علاوه، حالا ما اطلاعات کاملی از مشخصات فنی Galaxy J6 هم داریم.

مطابق با ادعای رولاند کوانت، گوشی جدید سامسونگ به نمایشگر 5.6 اینچی سوپر آمولد با وضوح 720×1440 و نسبت 18:9 مجهز می‌شود و تراشه اگزینوس 7870 با پردازنده هشت هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. از آنجایی که ما با موبایلی ارزان‌قیمت رو به رو هستیم، علاقه‌مندان می‌توانند گلکسی J6 را در چندین نسخه مختلف با 2، 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند.

از دیگر موارد قابل توجه در مورد این گوشی پاین رده می‌توان به دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.0 اوریو و اسکنر اثر انگشت پشتی اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر گلکسی J6 را مشاهده کنید:

عکس های گلکسی جی 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*