تبلت گلکسی تب سامسونگ

چه انتظاری از تبلت سامسونگ گلکسی تب S4 خواهیم داشت؟

زمان زیادی تا معرفی تبلت سامسونگ گلکسی تب S4 نمانده است، چرا که این تبلت اندرویدی تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده است. در ادامه با هرآنچه از تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب اس 4 انتظار داریم، آشنا شوید.

یک گام دیگر به رونمایی از تبلت سامسونگ گلکسی تب S4 نزدیک‌تر شده‌ایم. کاربران سایت SamMobile خبر از دریافت تاییدیه بلوتوث توسط این تبلت داده‌اند که می‌تواند نشان دهد زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است. این تاییدیه تنها چند روز پس از آن که گلکسی تب اس 4 موفق به کسب تاییدیه ارتباطی از Wi-Fi Alliance شده بود، دریافت شده است.

این تاییدیه عنوان می‌کند که تبلت جدید سامسونگ به بلوتوث 5 مجهز خواهد بود. به نقل از SamMobile، بلوتوث 5 از امتیازهایی برخوردار است و برای بهره‌مندی از آن دیوایس باید از تراشه اسنپدراگون 835 یا مدل جدیدتر آن، اسنپدراگون 845 برخوردار باشد؛ چرا که پردازنده‌های قدیمی قادر به پشتیبانی از این گزینه‌ی ارتباطی بیسیم فوق سریع نیستند.

اما دو تاییدیه بلوتوث و وای فای اطلاعات زیادی از تبلت جدید سامسونگ را به ما نمی‌دادند، تا آن که گلکسی تب S4 در بنچمارک گیری GFXBench رویت شد. به لطف این بنچمارک، حالا ما از مشخصات فنی گلکسی تب اس 4 نیز مطلع هستیم.

مشخصات گلکسی تب S4

بر اساس آنچه که در سایت GFXBench‌ رویت شده، گلکسی تب S4 سامسونگ به یک نمایشگر 10.5 اینچی با نسبت ابعاد 16:10 برخوردار است. این بنچمارک همچنین حضور یک دوربین 13 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی گوشی، رم 4 گیگابایتی در مدل پایه و حافظه 64 گیگابایتی را تایید می‌کند. به نقل از SamMobile انتظار می‌رود سامسونگ این تبلت را در دو مدل وای فای و LTE روانه‌ی بازار کند.

بنچمارک تبلت سامسونگ گلکسی تب S4

تبلت گلکسی تب S4 موفق شده در این بنچمارک، در حالت تک هسته‌ای امتیاز 1895 و در حالت چند هسته‌ای نیز امتیاز 6362 را به نام خود ثبت کند. لازم به ذکر است که مدل شرکت داده شده در این بنچمارک، به اندروید 8.1 اوریو مجهز بوده است.

ما انتظار داریم این محصول نیز همانند نسل گذشته‌ی خود، گلکسی تب اس 3 از نمایشگر آمولد، قلم هوشمند S Pen سامسونگ و اسپیکرهای پرقدرت برند AKG بهره‌مند باشد. با این حال عمر باتری گلکسی تب S4 هنوز مشخص نیست.