تمسخر دونالد ترامپ

تمسخر دونالد ترامپ توسط بیل گیتس در جلسه پرسش و پاسخ

بیل گیتس در یک ویدیوی لو رفته از جلسه پرسش و پاسخ موسسه خیریه گیتس، به تمسخر دونالد ترامپ می‌پردازد. در این ویدیو، او به جملات عجیب ترامپ در ملاقاتی که با یکدیگر داشتند، اشاره می‌کند.

“MSNBC” ویدیویی از تمسخر دونالد ترامپ توسط بیل گیتس در یک جلسه خصوصی منتشر کرد. در این کلیپ کوتاه، بیل گیتس در مورد جملات عجیب رییس جمهور آمریکا در دیدارهایی خود صحبت می‌کند.

میلیاردرها و رهبران صنعت، پشت درهای بسته در رابطه با رییس جمهور دونالد ترامپ چه می‌گویند؟ یکی از بشردوستان و ثروتمندترین افراد دنیا، بیل گیتس، احساس چندان مثبتی در رابطه با رییس جمهور آمریکا ندارد. در ویدیویی که اخیرا به دست “MSNBC” رسیده است، بنیان‌گذار مایکروسافت را در جلسه‌ای خصوصی با کارمندان داخلی موسسه خیریه گیتس می‌بینیم که دائما به انتقاد از ترامپ و تمسخر وی می‌پردازد.

گیتس گفت که ترامپ طی دو دیدار جداگانه، تفاوت بین HIV و HPV را از او پرسیده است. HPV یا «ویروس پاپیلوم انسانی»، نوعی ویروس است که در زمان آمیزش جنسی منتقل شده و در بسیاری از موارد، هیچ نشانه‌ای را ایجاد نمی‌کند، در حالی که HIV یا «ویروس نقص ایمنی انسانی» عامل بیماری ایدز است. او همچنین گفت که ترامپ در رابطه با شکل ظاهری دخترش هم اظهار نظر کرده است؛ چیزی که ملیندا گیتس چندان از آن استقبال نکرد.

اما شاید مهم‌ترین موضوع قابل اشاره در این ویدیوی کوتاه، اشاره سوم شخص ترامپ به خود باشد.

زمانی که من رسیدم، نخستین جمله او من را گیج کرد. او گفت «ترامپ می‌شنود که کاری که ترامپ انجام می‌دهد را دوست نداری.» و من فکر کردم [و گفتم] «واو، تو ترامپ هستی!»

وی در ادامه گفت این صحبت همانند آن است که بگوییم «گیتس می‌گوید که گیتس می‌داند که شما کارها را درست انجام نمی‌دهید.»

تاکنون گیتس دو بار با ترامپ ملاقات داشته است، اما فعالیت به عنوان مشاور علمی کاخ سفید را نپذیرفته است. وی طی گفتگویی توضیح داده بود که قبول این سمت، «استفاده خوبی از زمانم» نیست.

بیل گیتس تنها تاجری نیست که در یک ویدیو یا فایل صوتی لو رفته، دونالد ترامپ را می‌کوبد. “Jeffrey Lurie”، صاحب باشگاه “Philadelphia Eagles” نیز در یک ویدیوی لو رفته از گفتگوی خود با مالکان NFL، ریاست جمهوری ترامپ را «فاجعه‌بار» اعلام کرده بود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

تمسخر دونالد ترامپ توسط بیل گیتس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. درود فراوووون به رئیس جمهور دونالد ترامپ عزیز آرزوى سلامتى واسش دارم!!!
    🙂

    • وطن فروش عوضی برات متاسفم. ترامپ یه دلال پیر آدم کشه که حتی مردم مملکت خودشم قبولش ندارن. منفور ترین چهره سیاسی تارخ آمریکا و یکی از شخصیت های سیاسی بدنام تاریخه که در تمام دنیا به چشم یه آدم دیوانه بهش نگاه میکنن

      • دوست عزیز شما هرچی دعا کنید برای هر کسی مهم نیست چه حیوون باشه چه انسان چه غیره باز به خودتون بر میگرده پس بهتره همیشه دعاکنیم برای همه که برای خودمون دعا کرده باشیم
        اگر بدی بخوای برای کسی برای خودت بدی اتفاق میفته پس دوستمون ن وطن فروشه و نه چیزی
        ب نکات ریز و تعصبی بودن دقت داشته باش.

  2. موی گندیده ترامپ می ارزه به
    صدتا رئیس جمهوری که میاد میگه دکمه فیلتر نمیزنم ، فرداش میزه
    مردم رو خر و وحوش فرض کردع

  3. ترامپو همه مسخره میکنن
    همه میدونن یه احمقیه

  4. هرچی باشه حداقل به قولهایی که داده عمل کرده نه مث رئیس جمهور ما فقط وعده بده