نوکیا 8 سیروکو

انتشار آپدیت جدید برای نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 2

انتشار آپدیت برای برخی گوشی های هوشمند اندرویدی نوکیا آغاز شده است. جدیدترین گوشی های اچ ام دی گلوبال که اکنون در حال دریافت به روزرسانی هستند نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 2 محسوب می‌شوند. اما آیا آپدیت جدید برای نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 2 ویژگی‌های خاصی را به آن‌ها اضافه می‌کند؟

همانطور که انتظار دارید، در آپدیت جدید برای نوکیا 8 سیروکو و همچنین گوشی پایین‌رده نوکیا 2، پچ امنیتی ماه جاری میلادی نیز گنجانده شده است. حجم به روزرسانی جدید منتشر شده برای نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 2 به ترتیب 82.5 مگابایت و 88 مگابایت است.

با توجه به حجم انتشار آپدیت جدید برای نوکیا 8 سیروکو نمی‌توان انتظار داشت بعد از دریافت آن، این گوشی پرچمدار به ویژگی نرم افزاری خاصی مجهز شود.

قدم‌های بلند اچ ام دی گلوبال

پیش از این گوگل و وان پلاس، تنها شرکت های گوشی‌ساز اندرویدی بودند که به صورت مستمر برای دستگاه‌های خود به‌ روزرسانی نرم افزاری منتشر می‌کردند، اما امروز اچ ام دی گلوبال را نیز باید به فهرست اضافه کنیم. این شرکت از زمان عرضه نوکیا 6 در سال 2016 به عنوان اولین گوشی هوشمند خود بعد از خرید حق استفاده از برند نوکیا، نشان داد اهداف بلندی به منظور زنده کردن مجدد نام این برند دارد.

به نظر یکی از روش‌های این شرکت به منظور متمایز کردن گوشی های اندرویدی جدید نوکیا از دیگر محصولات، انتشار مستمر به‌روزرسانی است، موضوعی که اگرچه کاربران بر روی آن حساسیت زیادی دارند، اما متاسفانه شرکت‌های سازنده گوششان به درخواست‌های کاربران بدهکار نیست.