گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال

گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال با نمایشگر ناچ به دست کاربران می‌رسد

گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال همانند بسیاری از پرچمداران امروزی قرار است با نمایشگر ناچ تولید و عرضه شود. این اطلاعات را جدیدترین تصویری که از محافظ صفحه Google Pixel 3 XL به بیرون درز کرده است، تایید می‌کند.

مطابق با عکسی جدید از محافظ صفحه گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال ، این کمپانی آمریکایی هم با پیوستن به اپل، هواوی و ال جی، از صفحه نمایشی با بریدگی بالای صفحه برای پرچمدار خود استفاده خواهد کرد؛ ویژگی جذابی که توسط اندروید P نیز پشتیبانی می‌شود.

گوشی های جدید گوگل با حاشیه‌های کناری بسیار پایین تولید خواهند شد و با در نظر گرفتن تعداد شکاف‌ها و بریدگی‌ها در بخش بالایی صفحه، احتمالا علاقه‌مندان باید خود را برای دوربین سلفی دوگانه آماده کنند.

پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال از یک نظر با یکدیگر مشترک هستند و آن، تعبیه اسپیکر روی حاشیه پایینی دستگاه است. به این مورد باید «طراحی مدرن» و وجود صفحه نمایش کشیده 18:9 را نیز اضافه کرد.

احتمال ساخت گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال توسط LG

سال گذشته و پیش از معرفی گوشی های سری پیکسل 2، شایعات بسیاری وجود داشت که نشان می‌داد ال جی مسئولیت تولید پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال را بر عهده خواهد داشت. یک سال پیش، پیکسل 2 توسط HTC و پیکسل 2 ایکس ال توسط LG ساخته شده بود. در حال حاضر هیچ گزارشی منتشر نشده است که شایعات قبلی را تایید کند؛ در این صورت، فعلا نمی‌توان این اطلاعات را قبول کرد.

تصویر ضمیمه‌شده از طریق شبکه اجتماعی Weibo با چهار تا پنج ماه فاصله از زمان معرفی رسمی این تلفن های هوشمند منتشر شده است؛ به همین جهت احتمال تغییر هرچیز وجود دارد.

گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوگل پیکسل ایکس که کامل بی حاشیه هست با یک پیکسل اس ای ارزان قیمت و پیکسل واچ معرفی خواهندشد.‏‎ ‎