ال جی وی 35 تینکیو

ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) مجهز به اسنپدراگون 845 معرفی شد

گوشی ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) به طور رسمی معرفی شد. این گوشی جدید به اسنپدراگون 845، صفحه نمایش 6 اینچی و دوربین دوگانه جدید مجهز شده است. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های ال جی V35 ThinQ می‌پردازیم.

شرکت ال جی به صورت رسمی از گوشی جدید وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) رونمایی کرد. وی 35 تینکیو یک نسخه ارتقا یافته از گوشی ال جی وی 30 اس تینکیو است که چند ماه پیش رونمایی شده بود. در حالی که وی 30 اس تینکیو فقط کمی از نظر نرم افزاری نسبت به نسخه اصلی V30 ارتقا پیدا کرده بود، اما ال جی وی 35 تینکیو پیشرفت‌های سخت افزاری بسیاری بیشتری کرده است.

ال جی وی 35 تینکیو بیشتر اجزای سازنده خود را از گوشی پرچمدار جی 7 دریافت کرده و مهم‌ترین ارتقای آن، استفاده از تراشه کوالکام اسنپدراگون 845 است که تضمین می‌کند خط تولید سری V ال جی در سال 2018 با قدرت به رقابت با حریفان خود می‌پردازد. این در حالی است که شایعه شده در پاییز امسال احتمالا گوشی ال جی وی 40 تینکیو معرفی خواهد شد. باید به این نکته اشاره کنیم که اسنپدراگون 845 همان چیپست قدرتمندی است که در گوشی‌های پرچمدار رقیب V35 مانند گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ و وان پلاس 6 نیز به کار رفته بود.

ال جی وی 35 تینکیو

یکی از ویژگی‌های کلیدی گوشی ال جی جی 7 که اخیرا  رونمایی شد، دوربین دوگانه جدیدی است که اکنون در گوشی وی 35 تینکیو نیز مورد استفاده قرار گرفته است. پیکربندی دوربین ال جی وی 35 تینکیو شامل دو دوربین 16 مگاپیکسلی در قاب پشتی، یکی با لنز استاندارد و یکی با لنز Wide یا عریض می‌شود. این ترکیب شبیه به آنچه که ما پیش از این نیز در گوشی‌های ال جی دیده بودیم است، با این تفاوت که ال جی وعده داده این دوربین عملکرد بهتری برای گرفتن عکس‌های شبانه یا در محیط‌های کم‌نور به نمایش بگذارد و تصاویری با اعوجاج کمتر به ثبت برساند.

همچنین دوربین ال جی وی 35 تینکیو از 19 افکت مختلف هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند که برای بهینه‌سازی مشخصات تصویر، بسته به صحنه‌ای که شما قصد عکاسی از آن را دارید، ‌طراحی شده است. در بالای قاب جلوی گوشی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

به عنوان بخشی از هوش مصنوعی این گوشی هوشمند، ال جی وی 35 تینکیو مانند جی 7 از تکنولوژی گوگل لنز پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد این گوشی جدید از لحاظ نرم افزاری و ویژگی‌های این‌چنینی تفاوت خاصی با G7 ندارد. وی 35 تینکیو از طراحی کم حاشیه و بدون لبه بهره می‌برد که هیچ برش یا ناچ در بالای آن دیده نمی‌شود. همچنین این گوشی در رنگ‌های مشکی (Aurora Black) و خاکستری (Platinum Gray) به بازار عرضه می‌شود. بزرگ‌ترین ویژگی متمایزکننده ال جی وی 35 تینکیو، برخورداری از صفحه نمایش 6 اینچی OLED با رزولوشن بالا (2880 در 1440 پیکسل) است.

تاریخ عرضه و قیمت ال جی وی 35 تینکیو

به دلیل برخورداری از نمایشگر اولد، این گوشی کمی گران‌تر از گوشی جی 7 با قیمت 750 دلار است و پیش‌بینی می‌شود با قیمت 900 دلار به بازار جهانی عرضه شود. همچنین ال جی وی 35 تینکیو در تاریخ 8 ژوئن در سراسر آمریکا و برخی بازارهای آسیایی، خاورمیانه و آفریقایی عرضه خواهد شد.

باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی با سیستم شارژ سریع بی سیم (Quick Charge 3.0)، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، 6 گیگابایت رم، سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و هدفون‌های Bang & Olufsen از دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید محسوب می‌شوند.