معرفی گلکسی نوت 9

معرفی گلکسی نوت 9 برای یک تغییر دقیقه نودی در طراحی به تاخیر افتاد

به گفته‌ی رسانه‌ها، معرفی گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) دو هفته با تاخیر همراه خواهد بود. این تاخیر بابت دستور یک تغییر دقیقه نودی در طراحی توسط نایب رئیس سامسونگ الکترونیکس به وجود آمده است.

پس از یک گزارش اشتباه که ادعا می‌کرد سامسونگ برای زمان معرفی گلکسی نوت 9 خود اواخر ماه جولای را انتخاب خواهد کرد، در حالی که به این ماه نزدیک می‌شویم، گزارش جدیدی از سوی The Bell ‌به انتشار رسیده که ادعا می‌کند سامسونگ به منظور یک تغییر دقیقه نودی در طراح گوشی خود این مراسم رونمایی را به تاخیر انداخته است.

به نظر می‌رسد لی جان یونگ، نایب رئیس سامسونگ الکترونیکس، از چندین فروشگاه محلی در شنژن چین به منظور بررسی رقابت گوشی های هوشمند بازدید کرده و متوجه شده که قدرت رقابت دیگر گوشی های هوشمند با سامسونگ بیش از گذشته شده است. با توجه به این موضوع، جان یونگ به مهندسان سامسونگ دستور داده تا ضخامت نمایشگر نوت 9 را 0.5 میلی‌متر کاهش دهند و همین امر باعث تاخیر 2 هفته‌ای در معرفی گلکسی نوت 9 شده است.

معرفی گلکسی نوت 9 در اواسط مرداد ماه

اگر این مورد درست باشد، ما باید در ماه آگوست (اواسط مرداد ماه) شاهد رونمایی رسمی از این گوشی باشیم و پس از آن اواخر آگوست نیز شاهد حضور پوسترهای تبلیغاتی آن در کشورهای مختلف و سپس آغاز عرضه‌اش خواهیم بودم.

در حال حاضر بسیاری بر این باورند که نوت 9 از تغییرات اندکی نسبت به نسل پیشین خود برخوردار است. شاید یکی از بزر‌گترین تغییرات آن به استفاده از یک نمایشگر بزرگتر 6.38 اینچی نسبت به نمایشگر 6.32 اینچی در نوت 8 بازگردد. در بخش سخت افزاری، سامسونگ اگزینوس 9810 قدرتبخش این گوشی برای نسخه‌‌ی بین‌المللی و اسنپدراگون 845 کوالکام برای نسخه‌های آمریکایی و چینی نوت 9 خواهد بود. این می‌تواند با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه باشد. گرچه یک شایعه جدید نشان می‌دهد می‌توانم انتظار حضور یک مدل 512 گیگابایتی از این گوشی را نیز داشته باشیم.

اگر سامسونگ ماه آگوست را برای معرفی انتخاب کند، بار دیگر این شرکت با تاخیر به وجود آمده رقابت را برای خود در کنار دیگر برندها سخت خواهد کرد. نه تنها اپل پس از ماه آگوست و معرفی گلکسی نوت 9 سامسونگ از گوشی های آیفون سال 2018 که گفته می‌شود 3 مدل هستند پرده برداری خواهد کرد، بلکه فبلت های ال جی وی 40 و هواوی میت 20 را نیز می‌توانیم پس از آن‌ها برای رقابت با فبلت سامسونگ ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چید تغییر بدی انگار اینه ساختمون بسازی نماش تو دلت نباشه بریزیش یه تغییریش بدی مگه میشه

  2. یک سال وقت داشتن چرا تغیر ندادن

  3. وا مگه میشه تغیرش داد؟؟