کانسپت جدید سرفیس فون

کانسپت جدید سرفیس فون دستگاهی انعطاف پذیر را نمایش می‌دهد

کانسپت جدید سرفیس فون توسط “Harry Dohyun Kim” منتشر شد. این طراح توانمند با تکیه بر شایعات اخیر، محصول آینده مایکروسافت را به شکلی متفاوت به تصویر کشیده است.

ما شایعات، کدها و پتنت‌های کافی را برای اینکه باور کنیم مایکروسافت مشغول توسعه سرفیس فون است، دیده‌ایم. انتظار می‌رود این گوشی در واقع دستگاهی انعطاف پذیر با نسخه‌ای مخصوص از ویندوز 10 با نام “Andromeda OS” باشد. اگرچه دسامبر گذشته، “David Breyer” چندین رندر از این محصول متفاوت را منتشر کرد، اما حالا ویدیو و تصاویر کانسپت جدید سرفیس فون در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است که می‌تواند بسیار جذاب باشد.

نکته جالب در رابطه با این طراحی، استفاده از اطلاعات مربوط به یکی از جدیدترین پتنت‌های مایکروسافت است که در آن، سازندگان استفاده از سه نمایشگر را پیشنهاد می‌کنند. در این پتنت، نمایشگر سوم که نقش لولا را ایفا می‌کند، محتوا را نیز نمایش خواهد داد تا هنگامی که دستگاه در حالت تبلت قرار گرفته و کاملا باز شده است، کاربران تصور کنند با یک صفحه نمایش یکپارچه و بزرگ رو به رو هستند. این نمایشگر همچنین زمانی که دستگاه در «حالت خیمه‌ای» یا حالتی مشابه کتاب است، اطلاعاتی همچون وضعیت آب و هوا را نمایش خواهد داد.

کمتر از یک هفته پیش، ما متوجه کشف برخی کدها در کیت توسعه نرم افزاری ویندوز 10 شدیم که در آن نه‌تنها ارجاعاتی به “Andromeda OS” وجود داشت، بلکه به تجهیز سرفیس پرو منعطف به پردازنده‌های مبتنی بر ARM نیز اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیوهای این کانسپت جدید را مشاهده کنید.

تصاویر کانسپت جدید سرفیس فون

ویدیوی کانسپت جدید سرفیس فون