گوشی لنوو Z5

گوشی لنوو Z5 متفاوت‌تر از چیزی است که تصور می‌کردیم

گوشی لنوو Z5 یکی از منحصربه‌فرد‌ترین گوشی های هوشمندی خواهد بود که به دنیای موبایل معرفی می‌شود. پیشتر تصور می‌شد در اطراف گوشی لنوو زد 5 (Lenovo Z5) هیچ حاشیه‌ای وجود نخواهد داشت، اما رندر جدید این گوشی، چیز دیگری را نشان می‌دهد.

لنوو قصد دارد به وسیله گوشی لنوو زد 5 توجه بسیاری را به خود جلب کند. این گوشی بدون داشتن بریدگی بالای نمایشگر، که به عقیده بسیاری از کاربران تکه‌ای اضافی و آزاردهنده است، فاقد هر گونه حاشیه در بالای نمایشگر است. اگرچه بر اساس رندر جدید گوشی لنوو Z5 این محصول همچنان در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند کمترین حاشیه را دارد، اما با تصور ما از آن بر اساس اخبار و رندهای قبلی متفاوت است.

بر اساس ادعای شرکت سازنده، نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی لنوو Z5 چیزی حدود 95 درصد خواهد بود که سبب می‌شود پنجره‌ای جدید به روی طراحی گوشی های هوشمند باز شود. بعد از آن چندین رندر و طرح گرافیکی از این گوشی مشاهده کردیم که تاییدکننده ادعاهای لنوو بود.

گوشی لنوو Z5

اما بر اساس یک رندر جدید از گوشی لنوو زد 5، که شباهت بیشتری با یک محصول واقعی دارد، این گوشی همچنان با وجود داشتن کمترین میزان ممکن حاشیه در اطراف نمایشگر، آن طور که تصور می‌کردیم نیست و حاشیه‌هایی در پایین آن وجود دارد.

رندر جدید گوشی لنوو Z5

گوشی لنوو Z5

لنوو برای رسیدن به طراحی بدون حاشیه حداکثری بدون نیاز به قرار دادن بریدگی بالای نمایشگر گوشی لنوو Z5 ، سنسورهای لازم اعم از سنسور مجاورت و دوربین سلفی را در چانه پایین صفحه نمایش قرار داده است. برای دریافت صدای کاربر آن سوی مکالمه، از فناوری خاصی استفاده خواهد شد. به این ترتیب با ایجاد ارتعاشاتی درون نمایشگر، صدا به گوشی کاربر می‌رسد، بدون این که یک گوشی مکالمه متداول بر روی دستگاه وجود داشته باشد.

زمان معرفی گوشی لنوو Z5 پنجم ژوئن (پانزدهم خرداد) اعلام شده بود، پس روز آینده باید منتظر رونمایی رسمی این گوشی زیبا باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی بهتره اینکه
    دمشون گرم مطمعنم موفق عمل میکنن

  2. آره واقعا داغون تر از اون چیزه که تصور میکردم