پوستر جدید ویوو نکس

پوستر جدید ویوو نکس حاوی اطلاعات جدیدی درباره نمایشگر این گوشی است

پوستر جدید ویوو نکس (Vivo Nex) همراه با نمایی از جام جهانی 2018 روسیه در حالی منتشر شد که طراحی ظاهری گوشی را تا حدودی فاش می‌کند.

لنوو زد 5 (Lenozo Z5) که در شایعات به گوشی با طراحی تمام صفحه واقعی مشهور است فردا رونمایی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد این عنوان تنها یک هفته در انحصار محصول جدید لنوو خواهد بود. همان‌طور که می‌دانیم گوشی دیگری با طراحی مشابه از کمپانی ویوو در تاریخ 22 خرداد معرفی خواهد شد که آن هم عنوان گوشی با طراحی تمام صفحه واقعی را یدک می‌کشد. امروز نیز پوستر جدید ویوو نکس انتشار یافت که به طور غیرمستقیم به امکانات این گوشی اشاره دارد.

یکی از ویژگی‌های یاد شده در پوستر جدید ویوو نکس طراحی دوربین آن است که حالت لولایی خواهد داشت و تنها از یک سنسور دوربین در نکس استفاده شده است. یعنی دوربین اصلی با چرخش 180 درجه‌ای می‌تواند از صاحب گوشی سلفی بگیرد و بدین ترتیب دیگر جایی از نمای جلویی گوشی برای دوربین سلفی مجزا اشغال نخواهد شد و شاهد طراحی تمام صفحه خواهیم بود.

پوستر جدید ویوو نکس

نسبت نمایشگر به بدنه در نکس 98 درصد خواهد بود. این نسبت از نمونه طرح مفهومی این گوشی در نمایشگاه MWC 2018 بدست آمده و به احتمال زیاد در نمونه واقعی این گوشی نیز شاهد چنین نسبتی خواهیم بود. نکس در مقایسه با گوشی ویوو اپکس (Vivo Apex) گوشه‌هایی گرد، طراحی تمام صفحه واقعی و دوربین سلفی چرخان دارد که به خواست کاربر می‌تواند از پشت گوشی بیرون بزند.

گفته می‌شود ویوو نکس در دو یا سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد که قدرتمندترین آن‌ها از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده خواهد کرد. احتمالا دو نسخه دیگر به چیپست اسنپدراگون 710 مجهز خواهند بود که به تازگی معرفی شده و اولین موبایلی که از آن استفاده می‌کند شیائومی می 8 اس ای خواهد بود.

تنها چند روز تا زمان معرفی رسمی ویوو نکس باقی مانده و باید ببینیم آیا ویوو می‌تواند به وعده طراحی تمام صفحه واقعی‌اش عمل کند یا خیر. طبق این وعده، در ظاهر نکس نباید هرگونه حاشیه، مرز یا بریدگی در بالا یا پایین نمایشگر وجود داشته باشد.