گوشی هواوی آنر 9 آی

گوشی هواوی آنر 9 آی به زودی با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

زمان معرفی گوشی هواوی آنر 9 آی با انتشار تصویر مربوط به دعوت‌نامه آن مشخص شد. به نظر می‌رسد موبایل جدید Huawei Honor 9i با صفحه نمایش بدون حاشیه و مشخصات فنی بالا روانه بازار می‌شود.

گوشی هواوی آنر 9 آی جدیدترین محصول کمپانی چینی Huawei است که به زودی در شهر پکن رونمایی می‌شود. در این محصول جدید ما باز هم می‌توانیم نمایشگر ناچ، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت پشتی را پیدا کنیم.

زمان عرضه گوشی هواوی آنر 9 آی

به دنبال استفاده از طراحی یکسان برای گوشی های مختلف هواوی، مدیرحالا مدیران قصد دارند در تاریخ 6 ژوئن (16 خرداد) از آنر 9i رونمایی کنند. اگرچه سازندگان از امکانات روز برای این موبایل بهره برده‌اند، ولی نباید در انتظار محصولی بهتر از پرچمدار فعلی Honor یعنی آنر 10 باشیم. این تلفن هوشمند با ابعاد 149.2 در 71.8 در 7.7 میلی‌متر و 182 گرم وزن، به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را همراه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند.

مطابق با اطلاعاتی که پیش‌تر در اختیارمان قرار گرفته بود، صفحه نمایش بدون حاشیه گوشی هواوی آنر 9 آی ، 5.84 اینچ اندازه داشته و با وضوح 1080×2280 و نسبت 19:9 تولید می‌شود. زیر قاب، پردازنده هشت هسته‌ای 2.36 گیگاهرتز که احتمالا بخشی از تراشه کایرین 960 خواهد بود، مسئولیت پردازش اطلاعات را بر عهده خواهد داشت و یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. علاوه بر این، خرید نسخه ارزان‌تر با 64 گیگابایت حافظه داخلی امکان‌پذیر است. در نهایت، کاربران برای ثبت تصاویر و لحظه‌های جذاب خود می‌توانند از دوربین پشتی 13+2 مگاپیکسلی استفاده کنند.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از قیمت احتمالی این موبایل در دست نیست.

گوشی هواوی آنر 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه رنگایی داره لامصب

  2. این مدل دختره رو گیر اوردن هی زت و زرت ازش عکس میگیرن

  3. هواوی ام شب میخابی صب بلند میشی گوشی میده بیرون هر روز گوشی میده بیرون