جعبه گشایی لنوو زد 5

جعبه گشایی لنوو زد 5 به عنوان جدیدترین پرچمدار اقتصادی چینی‌ها

در جعبه گشایی لنوو زد 5 ، نگاهی نزدیک به تلفن هوشمند جدید لنوو و بسته‌بندی آن خواهیم داشت. Lenovo Z5 با نمایشگر کم‌حاشیه، سخت افزار قدرتمند و قیمت بسیار رقابتی، از جمله جذاب‌ترین محصولات بازار است.

لنوو زد 5 جدیدترین موبایل کمپانی چینی لنوو است که البته طراحی و حاشیه‌های صفحه آن با تصاویر منتشرشده توسط معاون این شرکت تفاوت بسیاری دارد. البته این موضوع به معنی بد بودن دستگاه نیست و ما صرفا با یک موبایل ناچ استایل جدید رو به رو هستیم. بهتر است با جعبه گشایی لنوو زد 5 ، نگاه بهتری به طراحی این گوشی داشته باشیم.

برخی معتقدند لنوو Z5 یک میان رده قدرتمند و پریمیوم است، در حالی که سایرین آن را یک پرچمدار می‌دانند. اینجا با مقایسه گوشی و دیگر محصولات مشابه نمی‌خواهیم شما را خسته نمی‌کنیم؛ با این حال بد نیست به رنگ “Aurora” که جلوه‌ای متحرک به قاب پشتی می‌بخشد، اشاره‌ای داشته باشیم. این رنگ فقط در پرچمدارانی همچون هواوی پی 20 پرو وجود دارد.

لنوو زد 5 به نمایشگر تمام‌صفحه 6.2 اینچی با وضوح 1080×2240 و نسبت 19:9 مجهز شده است و پوشش 2.5 بعدی گوریلا گلس از آن در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌کند. نمایشگر حدود 90 درصد از فضای جلویی را تشکیل می‌دهد که فوق‌العاده است. در بخش پشتی از پنلی شیشه‌ای استفاده شده است و روی آن می‌توان دوربین دوگانه عمودی را سمت چپ و سنسور اثر انگشت را در بخش مرکزی پیدا کرد. دوربین این گوشی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، توانایی بالایی در ثبت تصاویر دارد. عکس‌هایش پیش رو با دوربین این گوشی گرفته شده‌اند:

ناراحتی ما از بابت نداشتن دستگاهی با نمایشگر واقعا بدون حاشیه، با نگاه کردن به قیمت‌های این گوشی جبران می‌شود. لنوو زد 5 ضمن بهره‌گیری از 6 گیگابایت رم، در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های 202 و 281 دلار به فروش می‌رسد. مسلما چنین قیمتی برای دستگاه با این طراحی، فوق‌العاده است.

متاسفانه بعید است لنوو قصد عرضه این اسمارت فون در بازار کشورهای دیگر را داشته باشد. در ادامه می‌توانید تصاویر جعبه گشایی لنوو زد 5 را تماشا کنید.

تصاویر جعبه گشایی لنوو زد 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه