تصاویر نوکیا 5.1 پلاس

تصاویر نوکیا 5.1 پلاس وجود نمایشگر ناچ را تایید می‌کنند!

ویدیوی 360 درجه و تصاویر نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus) توسط یکی از افشاگران مورد اعتماد به بیرون درز کرد. به نظر می‌رسد بعد از نوکیا X6، گوشی نوکیا 5.1 پلاس دیگر موبایل فنلاندی‌ها با طراحی ناچ استایل است.

“OnLeaks” با انتشار تصاویر نوکیا 5.1 پلاس ، طراحی گوشی میان رده جدید این شرکت محبوب را نشان داده است. به نظر می‌رسد نوکیا با استفاده از نمایشگر کم‌حاشیه و بریدگی بالای صفحه، بازار اقتصادی تلفن های همراه و کاربران آن را هدف قرار داده است.

2018 سالی پرکار برای شرکت اچ ام دی گلوبال بود و بعد از معرفی پنج موبایل جدید در کنگره جهانی موبایل 2018، اواخر ماه گذشته میلادی هم این شرکت از سه گوشی نوکیا 2.1، 3.1 و 5.1 رونمایی کرد. ظاهرا این‌ها تمام محصولات نوکیا نبوده و حالا اطلاعاتی از نوکیا 5.1 پلاس به عنوان نهمین موبایل این شرکت برای سال 2018 میلادی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

تصاویر نوکیا 5.1 پلاس

بر خلاف نوکیا 5.1، این تلفن هوشمند در بخش پشتی از دوربین دوگانه بهره برده و ممکن است به جای سنسور 16 مگاپیکسلی، از دو سنسور با دقت پایین‌تر اما کارایی بالاتر استفاده شود.

بخش جلویی میزبان نمایشگری با حاشیه‌های کم در طرفین بوده و بریدگی بالای صفحه هم در مقایسه با ناچ در گوشی نوکیا X6، به مراتب عریض‌تر است. البته نباید منتظر سیستم تشخیص چهره پیشرفته باشید چرا که در این بخش فقط یک دوربین، اسپیکر earpiece و سنسورهای دیگر جای گرفته‌اند. از آنجایی که ما با محصولی ارزان‌قیمت‌تر رو به رو هستیم، حاشیه قسمت پایینی نیز در مقایسه با محصولات رده بالا با ضخامت بیشتری طراحی شده است.

از حیث ویژگی‌های فنی اطلاعات چندانی در دست نیست و این افشاگر از صفحه نمایش تقریبا 5.7 اینچی روی بدنه‌ای با ابعاد تقریبی 149.5 در 71.9 در 8 میلی‌متر (8.8 میلی‌متر با در نظر گرفتن برآمدگی دوربین) خبر می‌دهد. نمایشگر +FHD، اندروید 8.1، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصه‌های احتمالی هستند.

متاسفانه زمان عرضه و قیمت نهایی این گوشی مشخص نشده است.

تصاویر نوکیا 5.1 پلاس

ویدیوی 360 درجه نوکیا 5.1 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوباره دو روز دیگه شکلشو عوض میکنن