آپدیت اندروید P بتا

مشکلات عجیب آپدیت اندروید P بتا برای نوکیا 7 پلاس

نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) یکی از گوشی‌هایی است که نسخه بتای اندروید P را دریافت می‌کند. با این حال، آپدیت اندروید P بتا مشکلات عجیبی را برای کاربران به وجود آورده و آن‌ها را ناچار به برگشتن به اندروید 8 کرده است.

در کنفرانس Google I/O 2018 اعلام شد که نسخه بتای اندروید پی برای تعدادی از گوشی های هوشمند جدید عرضه خواهد شد. نوکیا 7 پلاس یکی از همین گوشی‌ها بود که قرار شد آپدیت اندروید P بتا را دریافت کند، اما مشکلات عجیبی برای کاربران این گوشی به وجود آمده و تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که پس از دریافت این به‌روزرسانی مجبور شده‌اند به اندروید 8.1 اوریو برگردند.

آپدیت اندروید P بتا

گفته می‌شود این به‌روزرسانی دارای پچ امنیتی ژوئن 2018 با حجم عجیب 1.3 گیگابایت بوده که برای یک به‌روزرسانی امنیتی بسیار زیاد است، اما ظاهرا نسخه کامل اندروید اوریو نیز همراه با این نسخه بوده است. این آپدیت، کاربران را با مشکلات عجیبی مواجه کرده و دردسرهایی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

دردسرهای آپدیت اندروید P بتا برای کاربران

یکی از مشکلاتی که آپدیت اندروید P بتا برای کاربران نوکیا 7 پلاس ایجاد کرد، کرش کردن دستگاه و Force Close شدن اپلیکیشن‌ها بود. کاربران می‌گویند حتی گزینه برگشتن به نسخه قبلی نیز دیگر کار نمی‌کند، چرا که این نسخه‌ی اندروید پی جدیدتر بوده و همیشه فرایند به‌روزرسانی از نسخه قدیمی‌تر به جدیدتر انجام می‌شود. حتی امکان حل مشکل از طریق فلش دوباره فایل ایمیج اندروید نیز وجود ندارد و تنها کاری که کاربران گوشی نوکیا 7 پلاس پس از دریافت آپدیت اندروید P بتا می‌توانند انجام دهند این است که گوشی خود را به تنظیمات کارخانه و اندروید 8.1 اوریو بازگردانده و منتظر آپدیت‌های جدیدتر بمانند.

آپدیت اندروید P بتا

ظاهرا نوکیا در مدت اخیر با به‌روزرسانی‌ها دچار مشکل شده و هفته گذشته نیز کاربران نوکیا 6.1 پس از دریافت پچ امنیتی ماه می، با مشکلات مربوط به وای فای مواجه شده بودند.