تصویر گلکسی اس 10 سامسونگ

تصویر گلکسی اس 10 سامسونگ در دنیای واقعی باورنکردنی است!

تصویر گلکسی اس 10 سامسونگ در دنیای واقعی به تازگی منتشر شده است. منتشرکننده این عکس مدعی است گوشی موبایل ظاهر شده پرچمدار بعدی غول کره‌ای یعنی سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) است، محصولی که طراحی بدون حاشیه باورنکردنی دارد.

سامسونگ گلکسی اس 10 که قرار است در سال 2019 معرفی شود، دهمین نسل از پرچمداران سری S این شرکت به شمار خواهد آمد. همانند اپل که به خاطر فرا رسیدن دهمین سال معرفی اولین گوشی آیفون، در سال 2018 گوشی آیفون ایکس را با ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد معرفی کرد، سامسونگ نیز تصمیم دارد دهمین نسل از گوشی های سری S را به قابلیت‌هایی باورنکردنی تجهیز کند. تصویر گلکسی اس 10 سامسونگ به خوبی گویای این موضوع است.

امروز شرکت‌های گوشی‌ساز برای دست پیدا کردن به حداکثر نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه دست به طراحی ناچ استایل زده‌اند. همانطور که مطلب بررسی مزیت‌ها و مشکلات وجود یک بریدگی بالای نمایشگر گوشی به آن اشاره کردیم، ناچ استایل یک شیوه طراحی گذرا بوده و گوشی های هوشمند آینده، دارای طراحی بدون حاشیه فوق‌العاده بدون استفاده از بریدگی بالای نمایشگر خواهند بود.

تصویر گلکسی اس 10 سامسونگ

تصویر گلکسی اس 10 سامسونگ

اما اگر این تصویر گلکسی اس 10 سامسونگ تبدیل به واقعیت شود، زودتر از آن چه که انتظار داشتیم یک گوشی دارای طراحی بدون حاشیه حداکثری خواهیم دید. در عکس گلکسی S10 شاهد گوشی موبایلی هستیم که در اطراف نمایشگر آن تقریبا هیچ حاشیه‌ای دیده نشده و خبری از ناچ نیز در بالای صفحه نمایش دستگاه نیست.

باید دید سامسونگ در صورت استفاده از چنین طراحی، چه راهکاری برای قرار دادن سنسورهای مورد نیاز پیدا خواهد کرد. به عنوان نمونه ممکن است راهکار اوپو در طراحی گوشی اپکس را در پیش گرفته و دوربین سلفی را در ساختاری کشویی، بالای صفحه نمایش قرار بدهد. به نظر شما آیا پرچمدار بعدی سامسونگ حقیقتا دارای چنین ظاهری خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. خدایی خوشگل نیست نمیدونم به چی این میگید خوشگل.بعد دوربین سلفیش کجاست.اصن کار کردن باهاش آسونه؟ یه ذره حاشیه لازمه

    • من طرفدار سامسونگ نیستم ولی بازم میگم تمام صفحه بودن گوشی در صوتری که صفحه خمیده هم باشه زیبایی خیره کننده ای داره البته این یک قدم به سوی طراحی گوشی شفافه که خیلیامون توی فیلم های علمی تخیلی نمونشونو بارها دیدیم و ساخت چنین چیزی غیرممکن نیست چون قاعدتا هیچ چیز غیر ممکن نیست ولی خب زمان میبره تا به چنین پیشرفتی برسیم یا بهتره بگم برسن چون توی ایران خیلی مونده حتی به پیشرفت حال حاضرم برسن

  2. این بهتره یا نوت نه ؟؟

    • اس 10 بهتره بعدش نسخه چلاس که میاد بهتره بعدش که نوت 10 بیاد بهتره ولی تا اونموقع اس 11 هم اومده که میشه بهتز از نوت 10 به نظرم کلا یه گوشی بخرین که همه امکاناتو داشته باشه حداقل تا یه 5 سال گوشی عوض نکنین

    • همیشه سری نوت سام از سری s بهتره چون سری s سام قبل نوت ساخته میشه و به بازار عرضه میشه مشکلات سری s رفع میشه و توی سری نوت سوار میشه من دوستان هستن سری s دارن ولی از سری نوت راضی ترن چون سری s 10 ساله میشه واقعا با سری های قبلی فرق میکنه همین حرکت هم واسه نوت 10 که سال دیگه میاد اجرا میشه ولی در کل سری نوت از تمام مدل های سام بهتره

  3. اس 9 که 6 تومنه دیگ خدا میدونه این چقدر باشه

  4. چه عجب یه حرکتی کرد آفرین

  5. زیباست
    امید وارم قیمتش خوب باشه

  6. اوففففف عجب چیزیه