پتنت گوشی بدون حاشیه سامسونگ

پتنت گوشی بدون حاشیه سامسونگ همراه با نمایشگر دوم منتشر شد

پتنتی از یک گوشی بدون حاشیه سامسونگ به انتشار رسیده که حاوی نکات جالب توجهی است. یکی از جذابیت‌های این پتنت، به کار رفتن یک نمایشگر ثانویه بر روی قاب پشتی گوشی است.

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در راستای رسیدن به سبک طراحی بدون حاشیه علاقه‌ای به روی آوردن به ناچ استایل،‌ که بسیاری از شرکت‌ها آن را در پیش گرفته‌اند ندارد. به جای آن، غول کره‌ای قصد دارد همچنان بر روی نمایشگر بی انتهای خود یا همان Infinity Display کار کند. به تازگی پتنتی از یک گوشی بدون حاشیه سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده است که می‌تواند سمت و سوی تفکرات این گوشی ساز بزرگ جهان را به تصویر بکشد.

پتنت گوشی بدون حاشیه سامسونگ

به نقل از این طرح‌ها، سامسونگ امیدوار است تا حاشیه‌های قاب دور نمایشگر را به حداقل رسانده و چانه‌ی زیری صفحه را به طور کلی حذف کند. در واقع تنها قسمتی از سمت بالایی قاب باقی خواهد ماند که این قسمت از یک اسپیکر رو گوشی و دوربین سلفی میزبانی خواهد کرد. اما وقتی به طراحی پشتی گوشی بدون حاشیه سامسونگ می‌نگریم اوضاع جالب توجه‌تر می‌شود. همانطور که می‌بینید، سامسونگ به جای یک طراحی تمام شیشه‌ای ساده همراه قرار گیری دوربین‌ها به صورت عمودی یا افقی در وسط قاب، تصمیم گرفته دوربین پشتی را به قسمت بالا سمت چپ پنل پشتی برده و از یک نمایشگر در زیر آن استفاده کند.

پتنت گوشی بدون حاشیه سامسونگ

علاوه بر تمام این‌ها، یک درگاه USB‌ نوع C نیز در قسمت زیری دیوایس،‌ درست کنار حفره‌های اسپیکر جای گرفته است، در حالی کلیدهای تنظیم ولوم و پاور را نیز می‌توان در کناره‌های گوشی یافت.

پتنت گوشی بدون حاشیه سامسونگ مربوط به گلکسی اس 10 است؟

با در نظر گرفتن شکل و شمایل کلی گوشی بدون حاشیه سامسونگ، این پتنت چنین سوالی را مطرح می‌کند که آیا این تصاویر مربوط به نسل جدید سری گلکسی نوت خواهد بود یا خیر! به هر ترتیب در حالی که نمایشگر به کار رفته بر روی قاب پشتی کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد، اما نمایشگر جلویی با حاشیه‌های بسیار کمی که دارد می‌تواند آینده‌ی محصولات شرکت سامسونگ را به تصویر بکشد. آیا گلکسی اس 10 نیز از چنین طراحی برخوردار خواهد بود؟ این سوالیست که پاسخ آن تا چندین ماه آینده مشخص خواهد شد.