اندروید خام روی گوشی های هواوی

OpenKirin تجربه اندروید خام روی گوشی های هواوی را امکان‌پذیر می‌کند

گروه OpenKirin با ارائه چندین رام جدید، تجربه اندروید خام روی گوشی های هواوی را امکان‌پذیر کرده است. اما دارندگان کدام گوشی ها می‌توانند از این رام‌ها استفاده کنند؟

از طرفداران گوشی های هواوی هستید اما نمی‌توانید نسخه خام اندروید را روی آنها داشته باشید؟ OpenKirin راهی برای حل این مشکل دارد. این گروه مشهور در اقدامی تازه، پروژه متن باز اندروید خود را در قالب سه رام مختلف معرفی کرد: LineageOS ،Resurrection Remix OS و CarbonOS.

هم‌اکنون این پروژه به 17 دستگاه محدود بوده و تمام آنها باید از رابط کاربری EMUI 8 و سیستم عامل اندروید استفاده کنند. از آنجایی که اغلب موبایل های هواوی نیز همراه با اندروید 8.0 اوریو به فروش می‌رسند، از پروژه تربل گوگل هم پشتیبانی خواهد شد تا ارائه آپدیت‌های جدید، هم برای تولیدکنندگان مختلف و هم برای افرادی که در زمینه سفارشی‌سازی رام‌ها فعالیت دارند، آسان‌تر شود.

برای تجربه اندروید خام روی گوشی های هواوی ، ابتدا باید رام‌های OpenKirin را با مراجعه به وب‌سایت رسمی آن دانلود کرده و دستورالعمل‌های مربوط به فلش کردن گوشی را دنبال کنید. به یاد داشته باشید از تاریخ 22 جولای (31 تیر)، هواوی سرویس فعلی برای فراهم کردن کدهای مربوطه برای باز کردن قفل بوت لودر موبایل های خود را غیر فعال خواهد کرد؛ پس اگر قصد نصب رام سفارشی را دارید، بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من که خوشم نیومد زیاد جالب نبود

  2. اندروید خام چی هست؟