گلکسی اس 10 سامسونگ

گلکسی اس 10 سامسونگ در سه مدل مختلف و با دوربین سه گانه معرفی می‌شود

گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) در سه مدل مختلف به فروش می‌رسد و مدل جدید این گوشی برای اولین بار از دوربین سه گانه بهره خواهد برد.

سال آینده میلادی، گلکسی اس 10 سامسونگ قرار است به عنوان دهمین سالگرد عرضه گوشی های خانواده Galaxy S با قابلیت‌های متنوع رونمایی شود. گزارش‌هایی که تا به امروز از این تلفن هوشمند منتشر شده است، از وجود سیستم روی چیپ بسیار قدرتمند، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و افزایش نسبت صفحه به بدنه در کنار بهبود قابلیت‌های دیگر خبر دارند. حتی برخی گزارش‌ها به احتمال معرفی یک سیستم دوربین سه گانه کاملا جدید اشاره می‌کنند؛ چیزی که پیش از این هیچ‌گاه در گوشی های سامسونگ ندیده‌ایم.

مدل ارزان‌تر گلکسی اس 10 سامسونگ با نمایشگر تخت عرضه می‌شود

با اینکه برخی معتقدند چنین دستگاهی معرفی نخواهد شد، ولی حالا گزارشی از کره جنوبی منتشر شده است که ضمن تکرار اطلاعات قبلی، از عرضه پرچمدار سامسونگ در سه مدل مختلف خبر می‌دهد. پیش‌تر ادعا شده بود موبایل آینده کره‌ای‌ها با اسم رمز “Beyond” در حال توسعه است. حالا این گزارش ادعا می‌کند نسخه‌های مختلف گلکسی S10 با اسامی رمز Beyond 1 ،Beyond 0 و Beyond 2 به دست کاربران خواهد رسید.

Beyond 0 مدل «پایین رده» با صفحه نمایش تخت 5.8 اینچی است. هرچند، هنوز مشخص نیست که قدرت پردازشی این گوشی با دیگر محصولات این خانواده تفاوتی خواهد داشت یا نه. Beyond 1 نیز همانند گلکسی اس 9، به صفحه نمایشی 5.8 اینچی اما منحنی مجهز می‌شود. در نهایت، در Beyond 2 به عنوان جایگزین گلکسی +S9 از نمایشگر 6.2 اینچی منحنی استفاده خواهد شد و به عنوان پرچمدار با دوربین سه گانه به فروش خواهد رسید.

اگر اطلاعات این گزارش دقیق باشند، این نخستین باری خواهد بود که سامسونگ سه مدل مختلف از پرچمدار خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. متاسفانه اینجا به مشخصه‌های فنی دوربین سه گانه گلکسی اس 10 هیچ اشاره‌ای نشده است. با این وجود، می‌توان گفت سامسونگ پاسخی محکم برای گوشی هواوی پی 20 پرو و دوربین سه گانه آن دارد. قیمت، مهم‌ترین فاکتور در موفقیت پرچمدار بعدی سامسونگ است که احتمالا شاهد عبور آن ار مرز هزار دلار خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. سامسونگ گلکسی S10 به قیمت پراید!!!!!

    باید گریست

    با سپاس

  2. از هواوی اسکی رفته سه دوربینو

  3. ما هنوز اس 9 نخریدم اس 10 اومد

  4. ایول فک میکنم رقیبی نداشته باشه دیگه

  5. روی هرچی چینیه کم میکنه

  6. اینا همش نماد غربیه . مسئولین باید ورودشو ممنوع کنن این خواسته نود و نه درصد مردم ایرانه

  7. همیشه دو مدل داشت که
    سامسونگ هم داره کار هوآوی رو میونه هی ممدل میده