رندرهای جدید سرفیس فون

رندرهای جدید سرفیس فون طراحی منحصر به فرد آن را نشان می‌دهند

رندرهای جدید سرفیس فون مایکروسافت توسط “David Beyer” منتشر شد. این تصاویر جدید، طراحی احتمالی Surface Phone را به خوبی نشان می‌دهند.

این روزها مایکروسافت و موبایل منعطف آن بیش از هر زمان دیگری در کانون توجه قرار گرفته‌اند. روز گذشته، اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد ال جی دیسپلی مسئولیت ساخت پنل‌های مورد نیاز برای سرفیس فون را بر عهده دارد. انتشار این اطلاعات حتی باعث شد برخی منابع از احتمال معرفی زودهنگام این تلفن هوشمند و رونمایی آن پیش از موبایل انعطاف پذیر سامسونگ سخن بگویند. حالا نیز “David Beyer” با انتشار رندرهای جدید سرفیس فون ، توجه همگان را به خود جلب کرده است.

“David Beyer” که دسامبر گذشته نیز ویدیویی از سرفیس فون را منتشر کرده بود، می‌گوید این تصاویر را بر اساس حجم انبوهی از شایعات که طی چند ماه گذشته شاهد انتشار آنها توسط منابع مختلف بودیم، طراحی کرده است. از آنجایی که شایعات پیرامون این تلفن هوشمند از سال 2015 دست به دست میان کاربران می‌چرخد، این طراحی و نشان دادن شکل احتمالی آن بسیار جذاب است. به احتمال زیاد، طراحی نهایی گوشی متفاوت از چیزی خواهد بود که اینجا می‌بینید، ولی گفته می‌شود نمونه‌های مهندسی که توسط مایکروسافت ساخته شده‌اند، تا حد زیادی مشابه طرح Beyer هستند.

رندرهای جدید سرفیس فون

نمایش دو حالت مخصوص بازی و لپ تاپی در رندرهای جدید سرفیس فون

عکس‌های جدید، سرفیس فون را در دو حالت مختلف نشان می‌دهد: حالت لپ تاپی و حالت مخصوص بازی. یکی از برجسته‌ترین موارد که احتملا متوجه آن شده باشید، نمایش دو رابط کاربری مجزا است. در هر دوی این حالت‌ها، نمایشگر بالایی برای نمایش محتوای اصلی در نظر گرفته شده است و در یکی از آنها، نمایشگر پایینی کیبورد مجازی QWERTY را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. هنگام انجام بازی‌ها نیز نمایشگر پایینی با نشان دادن کنترلر مجازی ایکس باکس، لذت انجام بازی‌ها را دوچندان خواهد کرد. اگر محصول نهایی مشابه چیزی باشد که در پتنت‌ها دیده‌ایم، می‌توان چندین حالت مختلف دیگر را نیز برای استفاده از سرفیس فون پیش‌بینی کرد.

طراحی متفاوت این تلفن هوشمند، آن را از سایر محصولات بازار همچون ZTE Axon M متمایز خواهد کرد. در واقع، تفاوت اصلی موبایل تاشو مایکروسافت و زد تی ای در بهره‌گیری اهالی ردموند از نمایشگری واحد با امکان خم شدن است، در حالی که دو نمایشگر موبایل زد تی ای به صورت جداگانه کار می‌کنند.

رندرهای جدید سرفیس فون

انتظار می‌رود مایکروسافت سرفیس فون با نسخه خاصی از ویندوز 10 به اسم “Andromeda OS” و پردازنده مبتنی بر ARM به دست کاربران برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واسه بازی زیاد جالب نیست