موبایل منعطف ال جی

موبایل منعطف ال جی با دو میکروفون و دو آنتن در حال توسعه است

مطابق با اسناد مربوط به پتنت موبایل منعطف ال جی که اخیرا منتشر شده است، مهندسان ال جی مشغول توسعه یگ گوشی انعطاف پذیر با طراحی منحصر به فرد هستند.

چند سالی می‌شود که ما در مورد توسعه موبایل هایی با نمایشگر انعطاف پذیر می‌شنویم، ولی هنوز هیچ شرکتی، تلفن هوشمندی که صفحه نمایش آن واقعا منعطف باشد را به صورت انبوه تولید نکرده است. پیش از این اعلام شده بود شرکت‌هایی همچون سامسونگ، هواوی و موتورولا مشغول توسعه چنین محصولاتی هستند. مطابق با یکی از پتنت‌های ال جی که به تازگی منتشر شده است، به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای را هم باید جمع شرکت‌های مذکور اضافه کنیم.

این پتنت، اوایل سال گذشته میلادی از طریق اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا ثبت و با عنوان یک «ترمینال تلفن همراه» تشریح شده است؛ عنوانی توصیفی از اینکه یک تلفن هوشمند چه چیزی است. این پتنت، بدنه یک تلفن هوشمند با نمایشگری انعطاف پذیر را توصیف می‌کند که در آن، صفحه نمایش به لطف لولای چهارپیونده تعبیه‌شده در بخش مرکزی می‌تواند در جهت طول دستگاه، به صورت افقی تا شود.

موبایل منعطف ال جی، دو میکروفون داشته و با اسپیکرها و آنتن‌های دوگانه ساخته می‌شود. یکی از دوربین‌ها در بخش بیرونی نمایشگر بسته‌شده و نزدیکی لولا قرار گرفته و به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر را بدون نیاز به باز کردن گوشی ثبت کنند. نمایشگر گوشی که با حاشیه‌های بسیار پایین نمایش داده شده است، هنگام باز شدن گوشی روشن می‌شود و با بستن آن نیز خاموش خواهد شد.

البته، اینجا نحوه تعامل کاربر با دستگاه تشریح نشده است. به نظر می‌رسد گوشی انعطاف پذیر، طرحی‌ست که واقعا سازندگان قصد پیاده کردن آن را دارند. نیاز به یک فرم کارخانه‌ای جدید در این صنعت به شدت احساس می‌شود و ما می‌توانیم با اطمینانی نسبتا بالا بگوییم طی یک یا دو سال آینده، در این رابطه بیشتر خواهیم شنید.

تصاویر پتنت منتسب به موبایل منعطف ال جی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. الجی هم زد تو کارش؟؟؟