آیپد جدید اپل

5 تبلت آیپد جدید اپل در اروپا تاییدیه گرفتند

5 تبلت آیپد جدید اپل موفق به کسب تاییدیه ورود به بازار اروپایی شده‌اند. انتظار می‌رود این تبلت های آی او اسی همراه آیفون های سال 2018 تا چند ماه دیگر معرفی شوند.

به دنبال شایعات مربوط به نسل جدید تبلت های اپل و عرضه آن‌ها در سال جاری میلادی، 5 آیپد جدید اپل توسط کمیسیون اقتصادی اوراسیا موفق به کسب تاییدیه شدند. این می‌توان نشان دهد که فاصله‌ی زیادی تا پرده برداری از آن‌ها نداریم و احتمالا در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) در کنار آیفون های جدید اپل معرفی خواهند شد.

شماره مدل 5 آیپد جدید اپل

شماره مدل‌های تبلت های به ثبت رسیده عبارت از A1876، A1935،‌A2013 و A2014 بوده و همگی اجرا کننده پلتفرم iOS 11 اپل هستند. هنوز واضح نیست که کدام شماره مدل متعلق به کدام آیپد است،‌ اما می‌توان حدس زد که دو کد A2013 و A2014 مروط به آیپد پرو 12.9 اینچی جدید است که هر دو در نسخه‌های وای فای و 4G LTE عرضه می‌شوند. علاوه بر این، درحالی که هنوز تایید نشده است،‌ اما کدهای A1935‌ و A1979 می‌توانند مربوط به دو نسخه از آیپد پرو 10.5 اینچی باشند.

در ارتباط با شماره مدل A1876 نیز لازم به ذکر است که هنوز هیچ جزئیاتی از این آیپد جدید اپل در دست نیست،‌با این حال از آنجایی که آخرین نسخه آیپد مینی به سال 2015 باز می‌گردد، احتمال دارد اپل پنجمین نسل آن را همراه با دو آیپد پرو جدید خود عرضه کند. اما هنوز خیلی زود است تا اپل بخواهد نسخه جدیدی از آیپد اصلی خود را که در ماه مارس (فرودین ماه) معرفی شد، عرضه کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده احتمال عرضه یک مدل جدید آیپد مینی زیاد است، اما اگر این درست باشد، باید دید آیا اپل فیس آی دی را بر روی این مدل ارزان قیمت‌تر نیز قرار خواهد داد یا خیر! انتظار می‌رود این تکنولوژی با هدف کاهش حاشیه‌های اضافی نمایشگر و حذف کلید هوم، بر روی تمامی مدل‌های جدید آیپد پرو اپل قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه