چرخش هوم اسکرین

امکان چرخش هوم اسکرین با آپدیت جدید گلکسی اس 8 میسر می‌شود

آپدیت جدید گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد. با دریافت جدیدترین آپدیت سامسونگ گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و گلکسی Note 8 امکان چرخش هوم اسکرین که پیشتر فقط در گلکسی اس 9 وجود داشت، میسر می‌شود.

به نظر می‌رسد سامسونگ مدتی است بیشتر از سودآوری خود، رضایت کابران را مد نظر قرار داده و به همین دلیل مشغول آوردن قابلیت‌های گوشی های جدید به گوشی های قدیمی است. بعد از این که ویژگی قفل صفحه ویدیویی گلکسی اس 9 به سامسونگ گلکسی اس 8 ، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 اضافه شد، اکنون نوبت به آن رسیده تا یکی دیگر از قابلیت‌های گلکسی اس 9 یعنی چرخش هوم اسکرین نیز به این سه گوشی اضافه شود.

در گوشی های هوشمند، بعد از این که گزینه چرخش خودکار صفحه را فعال می‌کنید، تمامی محتواها در صورت چرخاندن گوشی و در دست گرفتن آن به صورت افقی، به شیوه‌ای متفاوت و بهینه برای این حالت نمایش داده خواهند شد. در تبلت‌ها، در صورت چرخاندن دستگاه حین قرار داشتن در هوم اسکرین نیز آیکون‌ها، میانبرها و ویجت‌ها به شیوه‌ای متفاوت چیده می‌شوند، اما در گوشی های هوشمند خبری از چرخش هوم اسکرین نیست، حتی اگر اندازه نمایشگر آن‌ها بسیار بزرگ باشد.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

چرخش هوم اسکرین گلکسی اس 8

اما بعد از دریافت آپدیت جدید گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8، قابلیت چرخش هوم اسکرین به لانچر رابط کاربری اکسپرینس سامسونگ اضافه خواهد شد. این ویژگی را برای اولین مرتبه در گلکسی اس 9 مشاهده کردیم، اما به نظر پرچمداران سال 2017 بزرگترین گوشی‌ساز دنیا نیز به آن مجهز خواهند شد.

اما بر اساس گزارش برخی کاربران این سه گوشی، آن‌ها با وجود دریافت جدیدترین به‌روزرسانی نیز قادر به چرخش هوم اسکرین نیستند. ممکن است این قابلیت هنوز در دست آزمایش بوده باشد و تا زمان انتشار آن برای تمامی کاربران باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم. بعد از دریافت آپدیت، به اپلیکیشن تنظیمات رفته و وضعیت را در بخش تنظیمات هوم اسکرین چک کنید. در صورت فعال‌سازی چرخش هوم اسکرین در گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و یا گلکسی نوت 8 خود، این موضوع را در بخش کامنت این مطلب با دیگر کاربران نیز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. واسه من گزینه rotate home screen هست،روشنه ولی صفحه نمیچرخه

  2. این غرتی بازیا رو از کجاشون میارن

  3. سامسونگ اکسپرینس را به نسخه 9.0.10.76آپدیت کنید این ویژگی اضافه میشه.

  4. فکر نمیکنم خیلی کارامد باشه که نیازی به , به روز رسانی داشته باشیم

  5. خیلی بده که اعصاب آدم خراب میشه هی بچرخه

  6. سلام در مورد چرخش صفحه اصلا نیازی به آپدیت اندروید نیست فقط نیازه که
    Samsung Experience Home
    رو بروزرسانی کنید