ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت سامسونگ گیر S4 احتمالا با نام گلکسی واچ عرضه خواهد شد

سامسونگ گیر اس 4 احتمالا دیگر همانند قبل نام‌گذاری نشده و ساعت هوشمند جدید این شرکت را با نام سامسونگ گلکسی واچ (Samsung Galaxy Watch) مشاهده خواهیم کرد.

چند ماه پیش برای نخستین مرتبه اعلام شد سامسونگ به احتمال زیادی، ساعت‌های هوشمندش را نیز زیر چتر گلکسی آورده و آن‌ها را نیز همانند گوشی های هوشمند با نام گلکسی نام‌گذاری خواهد کرد. در حال حاضر، ساعت هوشمند آتی این شرکت با توجه به اسم مدل‌های سال‌های گذشته سامسونگ گیر اس 4 تلقی می‌شود، اما به احتمال زیاد این نام با سامسونگ گلکسی واچ تغییر پیدا خواهد کرد.

سامسونگ به تازگی لوگوی Samsung Galaxy Watch را در کره جنوبی به ثبت رسانده و همچنین اسناد مربوط به آ‌ن‌ را به دفتر مالکیت معنوی کره جنوبی ارسال کرده است. گفتنی است این شرکت دو نام سامسونگ گلکسی واچ و سامسونگ گلکسی فیت را پیشتر در دفتر مالکیت معنوی ایالات متحده آمریکا به ثبت رسانده بود.

سامسونگ گیر S4

ویژگی‌های ساعت سامسونگ گیر S4 یا گلکسی واچ

بر اساس اخبار، سامسونگ قید سیستم عامل تایزن را زده و در سامسونگ گیر S4 یا همان اولین سری سامسونگ گلکسی واچ از ویر او اس استفاده خواهد کرد، سیستم عاملی که مدت‌ها قبل توسط گوگل برای استفاده در گجت‌های پوشیدنی معرفی شد و خیلی زود توسط شرکت‌های زیادی مورد استقبال قرار گرفت. سامسونگ بعد از این که نتوانست در عرضه گوشی های هوشمند قدرت گرفته از سیستم عامل تایزن موفق عمل کند، به نظر تصمیم دارد قید استفاده از آن را در ساعت‌ هوشمند خود نیز بزند.

گفته می‌شود سامسونگ گیر S4 دارای باتری بزرگتری در مقایسه با قبل بوده و سبک طراحی آن کاملا به‌روز خواهد بود. یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده ساعت که شایعات بر روی آن تاکید فراوانی دارند، توانایی اندازه‌گیری فشار خون است. انتظار داریم ساعت هوشمند جدید سامسونگ در نمایشگاه IFA 2018 به صورت رسمی رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. درود به سامسونگ که همیشه پرچمش بالاسسسسسسست!!!
    😉

  2. این چرا اسماش همه مثل هم هستن

  3. حالا از این به بعد حتما ساعتاش تا اس10 میره

  4. از گوشی هاش که هیچ خیری به آدم نمیرسه بلکه ساعت هاش خوب از آب در بیاد