آیفون انعطاف پذیر

آیفون انعطاف پذیر با طراحی منحصر‌به‌فرد به دست کاربران می‌رسد

پتنت جدید اپل، مکانیسم مربوط به صفحه نمایشی را نشان می‌دهد که احتمالا در آیفون انعطاف پذیر به کار گرفته خواهد شد. اما کاربران چه زمانی می‌توانند در انتظار این محصول جدید باشند؟

به نظر می‌رسد اپل به جدیت روی توسعه آیپد یا آیفون انعطاف پذیر کار می‌کند. اخیرا نیز پتنتی جدید با عنوان «دستگاه‌های الکترونیکی با نمایشگرهای انعطاف پذیر» از طرف “USPTO” به اپل اعطا شده است که ما را بیش از پیش نسبت به این موضوع مشکوک می‌کند. این پتنت که نخستین بار در تاریخ 8 ژوئن 2016 ثبت شده است، به نمایشگری شفاف اشاره دارد که با استفاده از «تو رفتگی‌ها و شیارها» از بخش میانی خم می‌شود.

هنگام خم شدن نمایشگر، بخشی در آن وجود دارد که در لایه نمایش نازک می‌شود. به منظور جلوگیری از این نازک‌شدن که باعث نابودی صفحه نمایش خواهد شد، این پتنت پر کردن این فضا در بخش میانی به کمک «مواد الاستومری، مایعات و مواد دیگر» را پیشنهاد می‌کند.

زمان احتمالی عرضه آیفون انعطاف پذیر

مارس گذشته، تحلیل‌گر “Merrill Lynch” یعنی “Wamsi Mohan” در رابطه با عرضه آیفون منعطف در سال 2020 سخن گفت. علاوه بر این، اکتبر سال گذشته نیز گزارشی از کره جنوبی نشان می‌داد که اپل مسئولیت ساخت پنل‌های انعطاف پذیر اولد و مدارهای چاپی را با هدف عرضه آیفون منعطف در سال 2020، به ال جی واگذار کرده است. انتشار دو گزارش با یک زمان پیش‌بینی‌شده مشترک ما را امیدوار می‌کنند.

گفته می‌شود آیفون آینده می‌تواند از فرم موبایلی به یک تبلت تبدیل شود. در ادامه، تصاویر پتنت جدید اپل ضمیمه شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. این تصاویری که دیدم شبیه تخت بیمارستان بود.

  2. بازم یه شاهکار مسخره دیگه

  3. طراحی های ایفونم دیدیم

  4. تا سال 2022 کی مرده س کی زنده

  5. والا هیچ جالب نیست گوشی باید سفت و محکم باشع نه قابل انعطاف

  6. خوبه دیگ گوشیا مون هم ژیمناستیک کار شدن دیگ