رندرهای قاب محافظ آیفون Xs پلاس

انتشار تصاویر رندرهای قاب محافظ آیفون Xs پلاس

عکس‌های رندرهای قاب محافظ آیفون Xs پلاس منتشر شدند. به لطف این تصاویر آیفون ایکس اس پلاس که برخی از آن با عنوان آیفون 9 پلاس یاد می‌کنند، می‌توان به ظاهر و نحوه طراحی بزرگترین گوشی آیفون در تاریخ فعالیت اپل پی برد.

اپل امسال یک گوشی مجهز به پنل ال سی دی و دو گوشی دارای نمایشگرهای از نوع او ال ای دی معرفی می‌کند. مدل دارای صفحه نمایش ال اسی دی یک گوشی اقتصادی تلقی شده و دارای نمایشگر 6.1 اینچی خواهد بود. از بین دو گوشی او ال ای دی، یکی با داشتن صفحه نمایش 5.8 اینچی جانشین مستقیم آیفون ایکس بوده و دیگری به لطف داشتن نمایشگری 6.5 اینچی، تبدیل به بزرگترین گوشی آیفون معرفی شده در تاریخ فعالیت اپل در دنیای موبایل خواهد شد. این مدل را با نام آیفون ایکس اس پلاس می‌شناسند.

Sanfeng به عنوان یک شرکت چینی سازنده قاب‌های محافظ، تولید لوازم جانبی برای سه آیفون سال 2018 را آغاز کرده است. این شرکت به تازگی رندرهای قاب محافظ آیفون Xs پلاس را در اختیار وب سایت GizmoChina قرار داده که دید خوبی از ظاهر گوشی آیفون 6.5 اینچی می‌دهند. اما نکته اینجاست که شرکت یاد شده، به جای آیفون ایکس اس پلاس، از نام آیفون 9 پلاس برای این گوشی استفاده کرده است.

تصویر رندرهای قاب محافظ آیفون Xs پلاس

رندرهای قاب محافظ آیفون Xs پلاس

بر اساس رندرهای قاب محافظ آیفون Xs پلاس طراحی این گوشی همانند آیفون ایکس خواهد بود، با این تفاوت که نمایشگر بسیار بزرگتری در مقایسه با آن دارد. گوشی همچنان ناچ استایل بوده و حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگرش دیده می‌شود. بر اساس شایعات پیشین، ابعاد آیفون ایکس اس پلاس 157.5 در 77.4 در 7.7 میلی‌متر است.

همانند آیفون ایکس، در سمت راست این مدل نیز کلید پاور قرار گرفته و در کناره سمت چپ دکمه‌های سایلنت و تغییر حجم صدا دیده می‌شوند. متاسفانه در این رندرهای قاب محافظ آیفون Xs پلاس لبه پایینی گوشی مشخص نیست، اما پیش‌بینی می‌کنیم در اینجا علاوه بر درگاه یو اس بی لایتنینگ، دو اسپیکر نیز قرار داشته باشد.

رندرهای قاب محافظ آیفون Xs پلاس

بر اساس اخبار قبلی، مدل پلاس سال جاری به ماژول دوربین سه گانه مجهز خواهد شد، اما در رندرهای جدید این گوشی چنین چیزی مشاهده نشده و شاهد یک دوربین دوگانه کاملا شبیه به آیفون ایکس هستیم. البته احتمال تغییر سنسورهای این ماژول و افزایش رزولوشن، کیفیت و قابلیت‌های آن‌ها وجود دارد.

شرکت Sanfeng اطلاعاتی درباره مشخصات فنی آیفون 9 پلاس منتشر نکرد، اما طبق شایعات، باتری بزرگترین آیفون سال جاری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی بوده و از تراشه اپل ای 12 قدرت خواهد گرفت. اگرچه اپل قیمت جانشین آیفون ایکس را به زیر هزار دلار می‌رساند، اما آیفون ایکس اس پلاس دارای قیمتی بیشتر از این میزان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چ خنده داره قیافش

  2. بهتر نیس بجا این همه محافظ گوشیا رو مقاوم تر تولید کنن