ماکت آیفون های 2018

ماکت آیفون های 2018 طراحی گوشی های اپل را به تصویر می‌کشند

ویدیوی نگاه نزدیک به ماکت آیفون های 2018 به خوبی طراحی گوشی های جدید اپل را به تصویر می‌کشد. ظاهرا آیفون های ۲۰۱۸ با نمایشگر کم‌حاشیه و ناچ به فروش می‌رسند.

تا چند هفته دیگر، اپل از یک موبایل 6.1 اینچی LCD در کنار دو گوشی 5.8 و 6.5 اینچی OLED پرده خواهد برداشت. مدل‌های مجهز به پنل اولد در واقع به عنوان جایگزین آیفون ایکس به دست کاربران می‌رسند، در حالی که مدل 6.1 اینچی با سخت افزاری ضعیف‌تر به عنوان نسخه مقرون به صرفه پیش روی همگان قرار خواهد گرفت. ظاهرا تمام اسمارت فون های پیش رو به تراشه جدید A12 اپل تجهیز خواهند شد و تراشه 7 نانومتری A12X قدرت‌بخش نسل بعدی آیپد خواهد بود.

در شرایطی که افراد مختلف با افشای اطلاعات مربوط به این تلفن های هوشمند به دنبال جلب توجه کاربران هستند، “Mobile Fun” با نمایش ماکت آیفون های 2018 در یک ویدیوی نگاه نزدیک، چشم‌انداز بهتری از طراحی، اندازه و شکل ظاهری محصولات جدید اپل را پیش روی علاقه‌مندان قرار داده است.

به نظر می‌رسد اپل از نام‌های آیفون ایکس اس، آیفون 2018 و آیفون ایکس اس پلاس برای مدل‌های 5.8، 6.1 و 6.4 اینچی استفاده خواهد کرد. شاید این نام‌گذاری کمی عجیب باشد، ولی اخیرا اپل آیپد پایین رده خود را با نام «آیپد جدید» تولید و روانه بازار کرده است.

آیفون XS پلاس بزرگترین موبایل شرکت اپل است که ویژگی‌های آن با آیفون XS برابر خواهد بود. در سوی دیگر، آیفون 2018 تنها گوشی جدیدی است که در آن نمی‌توان دوربین دوگانه را پیدا کرد. ماکت آیفون های 2018 یک بار دیگر عدم به‌کارگیری سیستم دوربین سه گانه در پرچمدار آینده اپل را تایید می‌کنند. علاوه بر این، ضخامت حاشیه‌های صفحه تفاوت چندانی با نسل قبلی نخواهد داشت. سایر ویژگی‌های فیزیکی نیز تقریبا یکسان بوده و مواردی مثل پورت لایتنینگ، کلیدهای کنترل حجم صدا، کلید پاور و خشاب سیم‌کارت در جای همیشگی خود جای گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جدید را تماشا کنید.

نگاهی نزدیک به ماکت آیفون های 2018