اچ 30 کراس

ایران خودرو اچ 30 کراس را جایگزین تندر 90 کرد

شرکت ایران خودرو در روز گذشته اعلام کرد خودروی اچ 30 کراس جایگزین تندر 90 خواهد شد. با توجه به توقف تولید تندر 90، خودروی دانگ فنگ H30 Cross به جای آن به مشتریان تحویل داده می‌شود.

شرکت ایران خودرو با صدور بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های خود در سراسر کشور، جایگزین خودروی تندر 90 را مشخص کرد. به نظر می‌رسد سرانجام تولید خودروی تندر 90 پس از 11 سال در ایران خودرو متوقف می‌شود و به همین دلیل ایران خودرو یکی دیگر از محصولات خود را به جای آن معرفی کرده است.

تحویل اچ 30 کراس به جای تندر 90

طبق بخشنامه‌ی جدید ایران خودرو، قرار است خودروی دانگ فنگ اچ 30 کراس به مشتریانی که تندر 90 و تندر پلاس ثبت نام کرده‌اند تحویل داده شود و احتمالا دیگر خبری از تولید ال 90 در ایران نخواهد بود. در بخشنامه‌ی جدید ایران خودرو آمده است:

به استحضار می‌رساند با توجه به تاخیر در تعهدات تکمیل وجه شده خودروهای تندر E2 دستی و تندر پلاس اتوماتیک مطابق برنامه‌های فروش، مشتریان می‌توانند در صورت تمایل به خودروی H30 Cross تبدیل نمایند. لذا نمایندگی‌های مجاز وظیفه دارند در این خصوص اطلاع‌رسانی کنند و تبدیل در سیستم سیتریکس به مشتریان ارائه نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. یعنی واقعا میشه کیفیت ی ماشین خوب و بی دردسری مثل ال نود اتومات رو با ی ماشین چینی مزخرف که أصلا کراس اور نمیشه اسمشو گذاشت مقایسه کرد؟؟
    ال نود پلاس اتومات واقعا فوق العادست مثل ساندرو موتورش هم خیلی بهتر آر tu5 هستش

  2. فک میکنم از تندر 90 بهتر باشه

  3. چرا پراید جایگزین نمیشه

  4. همچین راحت داری ازشون حرف میزنی نفست از جای گرم بلند میشه ها
    خیلب لارجی انگار

  5. بین شرکت های چینی BYD فوق‌العاده هست Brilliance h320 هم گزینه بهتری نسبت به H30 هست! نسبت به محصولات چری دید خوبی اصلا ندارم! ولی BYD اثبات شده هست