پهپاد دوربین دار

با کوچکترین پهپاد دوربین دار دنیا و قابلیت‌های آن آشنا شوید

امروزه صنعت پهپادسازی رونق فراوانی یافته است و انواع مختلفی از این گجت‌ها به تولید رسیده‌اند؛ از کوچکترین پهپاد دوربین دار دنیا با نام SKEYE Nano 2 گرفته تا پهپادهای بزرگ با قابلیت حمل مسافر!

دلیل گرایش شدید به استفاده از پهپادها، کاربرد بالای آن‌ها در موقعیت‌های سخت و خطرناکی چون سایت‌های ساخت و ساز، عملیات مهار آتش و نظارت بر تاسیسات حساس است. از طرفی این ربات‌های پرنده ابزاری ایده‌آل برای عکاسان و فیلمبردارهایی به شمار می‌روند که نیازمند گرفتن تصاویر هوایی هستند. البته قیمت اغلب پهپادهای حرفه‌ای یا حتی آن‌هایی که جنبه‌ی سرگرمی دارند به چند صد دلار می‌رسد؛ اما این موضوع در مورد کوچکترین پهپاد دوربین دار دنیا صادق نیست.

پهپاد دوربین دار

این محصول شرکت TRNDlabs با قیمت 29 دلار به فروش می‌رسد؛ البته ظاهرا قیمت واقعی آن 59 دلار است اما برای مدتی محدود با تخفیف پنجاه درصدی به مشتریان ارائه می‌شود. پهپاد SKEYE Nano 2 چنان ابعاد کوچکی دارد که به راحتی در کف دست جای می‌گیرد؛ با این حال مجهز به یک دوربین 2 مگاپیکسلی قابل کنترل از طریق وای-فای است که می‌توان با آن اقدام به ضبط ویدیو از زوایای دلخواه کرد.

این پهپاد دوربین دار به ژیروسکوپی با قابلیت تنظیم حساسیت تجهیز شده است که سبب می‌شود دست مبتدی‌ها نیز به سرعت راه بیفتد و در کنترل آن همانند حرفه‌ای‌ها عمل کنند. امکان کنترل این پهپاد از فاصله پنجاه متری وجود دارد و در هر بار، می‌توان به مدت 5 دقیقه آن را به پرواز درآورد. همچنین برخورداری پهپاد از چراغ‌های LED، به آن امکان پرواز در تاریکی شب را نیز می‌دهد.

پهپاد دوربین دار SKEYE Nano 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این به چ دردی میخوره مثلا