ال جی وی 35 تینکیو سیگنیچر ادیشن

ال جی وی 35 تینکیو سیگنیچر ادیشن با قاب سرامیکی رونمایی شد

ال جی وی 35 تینکیو سیگنیچر ادیشن (LG V35 ThinQ Signature Edition) با قاب پشتی سرامیکی معرفی شد. این نسخه ویژه با هدفون بنگ اند اولافسن و قیمتی فوق‌العاده بالا به فروش خواهد رسید.

دسامبر سال گذشته، ال جی از گوشی V30 Signature Edition پرده برداشت و حالا زمان آن رسیده تا نسخه لوکس V35 ThinQ نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. در ساخت پنل پشتی این نسخه جدید از سرامیک زیرکونیوم استفاده شده است تا مقاومت دستگاه در برابر خط و خش افزایش پیدا کند. گوشی جدید ال جی در دو رنگ سفید و مشکی براق به فروش می‌رسد و خریداران از هدفون‌های بنگ اند اولافسن برخوردار خواهند شد.

جدای از طراحی پریمیوم، مشخصات فنی ال جی وی 35 تینکیو سیگنیچر ادیشن تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و در آن از نمایشگر 6 اینچی “FullVision” اولد با نسبت 18:9 و وضوح +QHD، تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده شده است. سیستم دوربین دوگانه پشتی از دو سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل شده و یکی از لنزها از نوع فوق عریض است.

در کنار سخت افزار یکسان، ال جی سرویس پس از فروش اختصاصی با یک دستیار شخصی‌سازی‌شده و قاب چرمی جذاب را در اختیار کاربران قرار داده و به آنها اجازه می‌دهد نامشان را روی قاب پشتی حک کنند. همانند سال گذشته نیز تنها 300 نسخه از این اسمارت فون به فروش خواهد رسید. مدل هدفون‌های پشت گوشی بنگ اند اولافسن که در جعبه این موبایل قرار خواهند گرفت، Beoplay H9i است که به صورت بلوتوثی به دستگاه متصل می‌شود. در صورتی که مایل به خرید جداگانه این هدفون باشید، باید 500 یورو (584 دلار) بپردازید.

هم‌اکنون پیش‌فروش نسخه لوکس ال جی وی 35 آغاز شده و تا 13 آگوست (22 مرداد) که زمان عرضه رسمی دستگاه است، ادامه دارد. علاقه‌مندان به خرید این مدل ویژه باید 1800 دلار (1500 یورو) پرداخت کنند.

تصاویر ال جی وی 35 تینکیو سیگنیچر ادیشن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تنها گوشی زیبا که از الجی دیدم

  2. یکی جرثقیل بیاره اسمو اینو بکشه
    چقد طولااااانی کف کردم