تراشه کایرین 980

احتمال معرفی تراشه کایرین 980 در نمایشگاه IFA 2018

هواوی با انتشار یک تیزر رسمی، برگزاری کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه IFA 2018 را تایید کرد. ظاهرا تراشه کایرین 980 با قابلیت‌های ویژه ستاره این مراسم است.

تمام نظرها متوجه گلکسی نوت 9 و رویداد هفته آینده سامسونگ است، ولی از آنجایی که ما تقریبا همه چیز را در مورد این پرچمدار می‌دانیم، بهتر است از همین حالا خود را برای گوشی های بعدی هواوی آماده کنیم. هواوی میت 20 و میت 20 پرو با به‌کارگیری فناوری اسکنر اثر انگشت زیر صفحه، نمایشگر اولد منعطف و نسل جدید تراشه اختصاصی Kirin می‌توانند از بهترین گوشی های هوشمند سال 2018 میلادی و البته خود هواوی باشند.

تراشه کایرین 980 با فناوری ساخت 7 نانومتری تولید و فضای کمتری را در گوشی های موبایل اشغال خواهد کرد. علاوه بر این، استفاده از تکنولوژی جدیدتر، مصرف کمتر انرژی و ارائه قدرت پردازشی بالاتر در مقایسه با تراشه اسنپدراگون 845 را به ارمغان خواهد آورد. هرچند، ما هنوز از وجود پردازشگر گرافیکی سفارشی در این چیپ مطمئن نیستیم.

مطابق با برنامه‌های زمانی قبلی هواوی، گوشی های خانواده Mate 20 احتمالا در ماه‌های اکتبر یا نوامبر (مهر یا آبان) معرفی خواهند شد، اما مغز پردازشگر آنها ممکن است در برلین و نمایشگاه IFA 2018 پیش روی همگان قرار گیرد.

هواوی با انتشار تیزری رسمی از برگزاری کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه IFA 2018 خبر داده است. این کنفرانس که در روز 31 آگوست (9 شهریور) برگزار خواهد شد، 45 دقیقه زمان خواهد داشت. قطعا این زمان برای نمایش تمام قابلیت‌های میت 20 و تراشه کایرین 980 کافی نخواهد بود؛ در این صورت اگر مدیران قصد معرفی محصولی اقتصادی را داشته باشند، احتمالا دستگاهی با مشخصات فنی پایین‌تر رونمایی خواهد شد.

تراشه کایرین 980

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*