ایسوس زنفون مکس پرو M1

ایسوس زنفون مکس پرو M1 با باتری 5 هزار میلی‌آمپری در راه بازار اروپا است

ایسوس زنفون مکس پرو M1 از ماه آینده در بازار اروپا به فروش می‌رسد. به همین بهانه، در ادامه نگاهی دقیق‌تر به مشخصه های فنی و امکانات زنفون مکس پرو ام ۱ خواهیم داشت.

آوریل گذشته، گوشی Zenfone Max Pro M1 در کشور هند رونمایی و سپس در چندین کشور آسیایی عرضه شد. ظاهرا از ماه آینده میلادی، کاربران کشورهای اروپایی هم قادر به خرید این اسمارت فون جدید هستند.

اخیرا ایسوس زنفون مکس پرو M1 در وب‌سایت اسپانیا شرکت ایسوس دیده شده است؛ جایی که مشتریان به زودی می‌توانند با پرداخت 250 یورو، این تلفن هوشمند را پیش‌خرید کنند. به نظر می‌رسد دستگاه از دو هفته دیگر و تاریخ 13 آگوست (22 مرداد) آماده عرضه خواهد شد. فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه موبایل جدید ایسوس در بازار دیگر کشورهای اروپایی در دست نیست.

مشخصات ایسوس زنفون مکس پرو M1

برجسته‌ترین ویژگی این اسمارت فون را می‌توان باتری بزرگ 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن عنوان کرد. این باتری به اندازه‌ای توانمند هست که با یک بار شارژ برای زمانی طولانی بتوان از آن استفاده کرد. علاوه بر این، خریداران از تراشه اسنپدراگون 636 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهند شد. صفحه نمایش 6 اینچی +FullHD، دوربین پشتی 13+5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اندروید 8.1 اوریو از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی هستند. این احتمال وجود دارد که سال آینده نیز آپدیت اندروید P در اختیار کاربران قرار گیرد.