هواوی میت 20

جزئیات تازه‌ای از هواوی میت 20 مجهز به کایرین 980 افشا شد

اسناد تازه‌ای از گوشی هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) به انتشار رسیده که علاوه بر تجهیز آن به تراشه کایرین 980 ، دیگر مشخصات فنی آن را نیز افشا می‌کند.

روز گذشته توسعه دهندگان XDA به لطف اسناد فریمور به دست آمده توسط حساب کاربری FunkyHuawei@ که در سایت ایکس دی ای نیز منتشر شده، موفق به دستیابی به اطلاعات تازه‌ای در ارتباط با پرچمدار جدید هواوی شده‌اند. این اسناد فریمور می‌توانند حرف‌های زیادی در ارتباط با این گوشی پرچمدار یا بهتره بگوییم پرچمداران برای گفتن داشته باشند. این گوشی ها شامل هواوی میت 20 ،‌ میت 20 پرو و میت 20 لایت باشند. البته در نظر داشته باشید که این اسناد متعلق به نسخه اصلی گوشی Mate 20 است.

گفته می‌شود هواوی میت 20 نخستین پرچمدار هواوی خواهد بود که به تراشه کایرین 980 – Kirin 980 تولید شده مبتنی بر فناوری 7 نانومتری (که انتظار می‌رود در نمایشگاه IFA ماه آینده معرفی شود) مجهز می‌شود. ما انتظار داریم کارآمدی شگفت انگیزی را بر روی این تراشه ببینیم که شایعات از سرعت کلاک حداکثری 2.8 گیگاهرتزی آن خبر می‌دهند. این تراشه ظاهرا 20 درصد در عملکرد قدرتمندتر و 40 درصد نیز کم مصرف‌تر از تراشه کایرین 970 خواهد بود.

از نظر سایز باتری نیز گفته می‌شود نسخه اصلی Mate 20 به یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که می‌تواند کمپانی هواوی را در راه ارائه عمر باتری طولانی در دیوایس‌هایش به خوبی ادامه دهد. یک نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی بر روی قاب جلویی آن جای گرفته است، در حالی که مدل Pro به نمایشگر 6.9 اینچی تجهیز می‌شود. البته با توجه به پرده برداری از گوشی آنر نوت 10 با نمایشگری به همین اندازه، ما نمی‌توانیم 100 درصد به این اندازه اعلام شده اعتماد کنیم.

هواوی میت 20

شارژ بیسیم در هواوی میت 20

اسناد مشخص فریمور این گوشی خبر از حضور یک رم 6 گیگابایتی + حافظه 128 گیگابایتی در زیر قاب هواوی میت 20 دارند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد این گوشی از شارژ بیسیم نیز پشتیبانی می‌کند تا ما بر این باور برسیم که غول چینی همواره نظیر سری میت 10 و پی 20 از قاب شیشه‌ای در پشت این گوشی استفاده خواهد کرد.

به نقل از XDA، در اسناد یافت شده تمام اطلاعات نسخه‌های دیگر این خانواده افشا نشده است، اما می‌توانیم به حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در مدل Mate 20 Pro اشاره کنیم. این درحالیست که انتظار می‌رود میت 20 لایت همانند گوشی نوا 3 آی به تراشه کایرین 710 تجهیز شود. در انتها انتظار می‌رود رابط کاربری در راس بخش نرم افزاری این گوشی ها همگی مبتنی بر اندروید 9 گوگل باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. برای همچین گوشی با این همه تبلیغ و ویژگی های متمایز کنننده باتری قوی تری انتظار میرفت

  2. مرگ بر هوآوی دروغگو که همه ی تیزر هاش الکیه