مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 9

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 9 در تصویر جعبه آن لو رفت

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) فاش شد. این گوشی پرچمدار نیمه دوم سال 2018 سامسونگ خواهد بود که هفته آینده در نیویورک به طور رسمی رونمایی خواهد شد و از مشخصات فنی قابل توجهی در کنار ظاهری بسیار زیبا برخوردار است.

این روزها در روسیه، اطلاعات بسیار زیادی درباره سامسونگ و محصولات جدیدش فاش می‌شوند و به نظر می‌رسد پد شارژر بی‌سیم سامسونگ آخرین آن‌ها نبوده است. به تازگی تصویری از نمای پشتی جعبه پرچمدار آتی سامسونگ لو رفته که روی آن مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 9 درج شده است. این تصویر، شایعات مربوط به مشخصات فنی نوت 9 را تایید می‌کند و بنابراین شاهد تلفن هوشمندی همه فن حریف از سامسونگ خواهیم بود.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 9

در ابتدا، باید به نمایشگر 6.4 اینچی نوت 9 اشاره کنیم که 0.1 اینچ از نسل پیشینش بزرگتر است. هنوز مشخص نیست این تغییر ابعاد مربوط به حاشیه‌های اندک نمایشگر یا گوشه‌های تیزتر صفحه است اما در هر صورت به زیبایی گوشی کمک خواهد کرد. این تغییر ابعاد تنها مرتبط به نمایشگر نیست، بلکه ابعاد کلی دیوایس دستخوش تغییراتی شده است و این موضوع را رندرها و گزارش‌های درز کرده نیز تایید می‌کنند. همچنین شایعاتی درباره نمایشگر 6.4 اینچی گلکسی اس 10 پلاس به گوش می‌رسد و این گوشی احتمالا مقابله سامسونگ با آیفون ایکس پلاس احتمالی اپل خواهد بود. بنابراین چندان بعید نیست اگر این نمایشگر در اس 10 پلاس نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

روی جعبه گلکسی نوت 9 به باتری 4000 میلی‌آمپری دیوایس نیز اشاره شده و به نظر می‌رسد ادعای سامسونگ در رابطه با عمر باتری یک روزه به واقعیت بسیار نزدیک باشد. به حجم باتری و عمر طولانی مدت آن در ویدیوی تبلیغاتی گلکسی نوت 9 که چندی پیش توسط شاخه نیوزیلند سامسونگ لو رفته بود نیز اشاره شده بود.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 9 یک هفته پیش از معرفی رسمی‌اش لو رفت!

ویژگی برجسته دیگر گلکسی نوت 9، حافظه 128 گیگابایتی داخلی آن برشمرده می‌شود که نسبت به نوت 8 دو برابر شده و احتمالا در قیمت نسخه پایه دیوایس تاثیری نخواهد گذاشت. دوربین دستگاه نیز از لحاظ فنی شباهت بسیاری به گلکسی اس 9 پلاس دارد، بنابراین در نوت 9 تنها شاهد امکانات اضافه و بهبودهای نرم افزاری خواهیم بود و خبری از سخت افزار جدید در ماژول دوربین نخواهد بود. اسپیکرها و هندزفری‌های نوت 9 همانند پرچمدارهای سال‌های اخیر سامسونگ توسط AKG ساخته شده‌اند و همچنین گواهینامه IP68، حسگر شناسایی عنبیه چشم و امکان شارژ بی‌سیم دیوایس از جمله امکانات دیگر نوت 9 به شمار می‌روند.

در پایان باید به قلم دیجیتالی اس پن اشاره کنیم که روی جعبه، قابلیت‌های جدید آن به زبان روسی درج شده است. اس پن حالا می‌تواند حالت ریموت کنترل داشته باشد، قفل دستگاه را باز کند، موسیقی را کنترل کند و حتی در بازی‌های سبک شوتر به کمک کاربر بیاید.

گلکسی نوت 9 هفته آینده در نیویورک به طور رسمی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. از اینجا که چیزی معلوم نیست والا

  2. شما بهتر بود پله پله میرفتی بالا .حالا نوت ۸ هم کارتو راه میندازه

  3. من ک نوت 5 دارم درسته هنوز داره عین روز اول کارم کینه و مشکلی نداره ولی دلم میخواد نوت 9 رو هم امتحان کنم منتها با این وضعیت قیمت دلار حتی فکر خریدش هم ب سرم راه نمیدم چون شدنی نیست ب هیچ وجه عمرن…