گوشی Google Pixel 3 XL

گوشی Google Pixel 3 XL با نمایشگر 6.7 اینچی رویت شد

تصاویر گوشی Google Pixel 3 XL با نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی لو رفت. ظاهرا گوگل پیکسل ۳ ایکس ال با یک باتری 3430 میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بعد از افشای تصادفی تاریخ معرفی گوشی های جدید گوگل، حالا یکی از کاربران روسی با انتشار یک ویدیوی کوتاه و چند عکس مختلف، توجه همگان را به خود جلب کرده است.

ما از دیدن یک جفت هدفون در جعبه این تلفن هوشمند متعجب شدیم چرا که همراه با عرضه پیکسل 2 ایکس ال، خبری از هدفون نبود. تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی‌متری، یک کابل USB-C به USB-C و یک تبدیل USB-C به USB-A در کنار شارژر “Power Delivery”، از دیگر سایر وسایل جانبی موجود در جعبه این گوشی هستند.

شاید اگر بگوییم این اسمارت فون به تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر +1440 و اندروید 9 پای مجهز شده است، چندان متعجب نخواهید شد؛ اما وجود صفحه نمایش غول‌پیکر 6.7 اینچی در این گوشی هر کسی را غافلگیر می‌کند. چنین اندازه‌ای حتی در مقایسه با نمایشگرهای ناچ هم بزرگ محسوب می‌شود.

ظاهرا این‌بار از یک باتری 3430 میلی‌آمپر ساعتی قدرت‌بخش دستگاه خواهد بود، در حالی که در نسل قبلی از یک باتری بزرگتر 3520 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده بود. به هر صورت باید منتظر ماند و دید که آیا به‌کارگیری صفحه نمایش بزرگتر و باتری کوچکتر، تاثیری بر روی میزان شارژدهی دستگاه خواهد داشت یا نه.

گوشی Google Pixel 3 XL

گوشی Google Pixel 3 XL باز هم به دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. شاید دقت این دوربین‌ها یکسان باشد، اما بهتر است در مورد عملکرد آنها اظهار نظر نکنیم چرا که این احتمال وجود دارد در نسل جدید از سنسورهای، بزرگتر، قابلیت‌های نرم افزاری بیشتر و مواردی از این دست استفاده شده باشد.

حالت صفحه نمایش همیشه روشن در این گوشی از والپیپر نیز پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که احتمالا مختص پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از پرچمدار بعدی گوگل را تماشا کنید. متاسفانه کیفیت برخی از این تصاویر پایین است.

تصاویر گوشی Google Pixel 3 XL

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. گوگل بنظرم کارش توی گوشی نیست نسازه سنگین تره

  2. مهم این نیست ال سی دی اضافه کنن مهم اینه امکانات اضافه بشه مگرنه خیلی ها هستن گوشی بزرگ نمیپسندن چون کار کردن باهاش سخت میشه

  3. دیگه دارن میشن تبلت گوشی های توی بازار با این اندازه ال سی دس واقعا گوشی خوش دست تر از 5s اپل نیومده هنوز

  4. تعجبی نداره چیزیه ک توی جعبه هر گوشی بوده حالا این برای اون مدلش هدفونو حذف کرده دلیل نمیشه بخواد با اضافه کردنش اونو یه آپشن جدید به حساب بیاره

  5. چقدر دراز و زشته چیه حداقل طول گوشیو زیاد میکنن پهناش هم مطابق با اون باید یکم زیاد تر کنن