بهترین قاب های گلکسی نوت 9

با بهترین قاب های گلکسی نوت 9 از فبلت هزار دلاری خود محافظت کنید

با خرید بهترین قاب های گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) از فبلت هزار دلاری خود به خوبی محافظت کنید. گلکسی نوت ۹ از بدنه‌ی شیشه‌ای و نمایشگر خمیده برخوردار است که مستلزم محافظت چند برابری نسبت به سایر گوشی‌ها خواهد بود.

بسیاری از شرکت‌های وابسته به سامسونگ پیش فروش گلکسی نوت 9 ، پرچمدار جدید این شرکت را آغاز کرده‌اند؛ پس از همین حالا باید به دنبال جستجو در بین بهترین قاب های گلکسی نوت 9 باشید تا بتوانید به خوبی از فبلت هزار دلاری خود در برابر صدمات و حوادث محافظت کنید.

بهترین قاب های گلکسی نوت 9

سامسونگ

تعجب برانگیز نیست که به چند دلیل قاب های اختصاصی خود شرکت سامسونگ را در صدر لیست بهترین قاب های گلکسی نوت 9 قرار دهیم. اول، آن ارائه کننده طیف وسیعی از قاب ها است و دوم اینکه شما نمی‌توانید از نظر کیفیت و مقاومت، برای آن‌ها رقیبی پیدا کنید. این شرکت کره‌ای شش کیس مختلف را برای فبلت خود طراحی کرده است که بهترین‌های آن‌ها را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. لازه به ذکر است که تمام این 6 قاب در رنگبندی متنوع به عرضه می‌رسد.

Silicon Cover یک قاب ساده برای این فبلت است که شما می‌توانید آن را با قیمت 39.99 دلار از سایت رسمی سامسونگ خریداری کنید. در دست‌گیری آن، بدون آنکه بخواهد مقدار زیادی ضخامت دیوایس را افزایش ببخشد، راحت است.

بهترین قاب های گلکسی نوت 9

Leather Wallet Cover عملکردی فراتر از محافظت از گوشی شما را به ارمغان میاورد. این قاب با جنسی از چرم طبیعی،‌ می‌تواند از کارت اعتباری شما و مقداری پول نیز محافظت کند. صفحه گوشی زمانی که این کاور بسته باشد به صورت خودکار خاموش می‌شود و هنگامی که آن را باز کنید نیز روشن خواهد شد. شما می‌توانید این قاب چرمی را با قیمت 59.99 دلار از سایت رسمی سامسونگ خریداری کنید.

بهترین قاب های گلکسی نوت 9

اگر به دنبال یک گزینه‌ی مقرون به صرفه‌تر هستید، ما قاب Rugged Protective Cover را ب هشما پیشنهاد می‌کنیم. با قیمت 39.99 دلار، صاحب یک قاب مستحکم دارای تاییدیه مقاومت نظامی می‌شوید که در برابر شوک و افتادن مقاوم است. آن حتی می‌تواند به لطف یک پایه در قسمت پشتی خود، از گوشی شما حالت خم نیز نگهداری کند.

بهترین قاب های گلکسی نوت 9

S-View Cover نیز در لیست بهترین قاب های گلکسی نوت 9 سامسونگ قرار دارد. آن یک ابزار جانبی بسیار محبوب برای گوشی های پرچمدار سامسونگ است. شما می‌توانید از طریق جلوی قاب همچنان صفحه‌ی گوشی‌تان را مشاهده کرده و واکنش نشان دهید. آن به شما اجازه‌ی مشاهده‌ی تماس‌ها، زنگ‌های هشدار و رویدادها را بدون نیاز به باز کردن کاور می‌دهد. آن همچنین زمانی که می‌خواهید محتوایی را بدون نیاز به در دست گیری گوشی مشاهده کنید نیز به سمت عقب تا می‌شود. آن را همین حالا با قیمت 59.99 دلار از سایت رسمی سامسونگ خریداری کنید.

بهترین قاب های گلکسی نوت 9

اسپیگن

شرکت اسپیگن نیز دو قاب محافظ خوب را برای نوت 9 معرفی کرده است. یکی از آن‌ها Liquid Air Armor نام دارد. این یک قاب باریک است که به خوبی گوشی را در بر می‌گیرد و از ماندن جای اثر انگشت بر روی قاب پشتی گوشی شما جلوگیری می‌کند. این قاب را با قیمت 11.99 دلار می‌توانید از آمازون خریداری کنید.

بهترین قاب های گلکسی نوت 9

دومین گزینه، Rugged Armor نام دارد که دارای تاییدیه مقاومت نظامی و فناوری پوششی Air Cushion شرکت اسپیگن است. این قاب از شارژ بیسیم نیز پشتیبانی می‌کند، پس نیازی نیست هربار که قصد شارژ بیسیم گوشی خود را داشتید، قاب آن را از بدنه جدا کنید. این قاب را هم اکنون می‌توانید با قیمت 12.99 دلار از آمازون خریداری کنید.

بهترین قاب های گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هزاررر دلاررررررررررررررر

  2. دیگ قاب گوشی ها برا خودش یه پا گوشیه
    خیلی حرفه قاب گوشیت از وای فای و بلوتوث پشتیبانی کنه ها

  3. خدا تومن فقط باید هزینه بدیم برای این قاب هاش لابد