گوشی آلکاتل 7

گوشی آلکاتل 7 با دوربین دوگانه و قیمت زیر 200 دلار معرفی شد

گوشی اندرویدی آلکاتل 7 (Alcatel 7) مجهز به دوربین دوگانه و قیمت زیر 200 دلاری معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی جدید آلکاتل آشنا شوید.

ماه گذشته کمپانی آلکاتل از یک گوشی جدید به نام 5V همراه با یک نمایشگر ناچ و دوربین دوگانه با قیمت 200 دلار پرده برداری کرد. امروز این شرکت از یک گوشی ارزان قیمت‌تر و مقرون به صرفه‌تر به نام آلکاتل 7 پرده برداری کرده است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

آلکاتل 7 دارای یک تراشه MT6763T شرکت مدیاتک با پردازنده 8 هسته‌ای 2.5 گیگاهرتزی است. این گوشی به یک نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع LCD تجهیز شده است، اما برخلاف مدل 5V خبری از قسمت ناچ بر روی آن نیست. در اینجا هیچ کلید فیزیکی در جلوی گوشی وجود ندارد. اسکنر اثر انگشت آن در قسمت پشتی، درست زیر دوربین دوگانه عمودی گوشی جای خوش کرده است.

ظرفیت رم این گوشی 2 گیگابایتی و حافظه آن نیز 32 گیگابایت است. اگرچه شما می‌توانید با یک کارت حافظه میکرو اس دی آن را به 128 گیگابایت نیز ارتقا ببخشید. در اینجا یک اپلیکیشن اختصاصی شرکت آلکاتل به نام CloserTV نیز به صورت پیش نصب شده بر روی گوشی آلکاتل 7 نصب شده است که می‌تواند استریم آنلاین و تلویزیون کابلی را به صورت یکجا به ارمغان بیاورد. رابط کاربری اندروید 8.1 اوریو نیز به صورت پیشفرض بر روی این گوشی جای گرفته است.

این گوشی که آلکاتل توسط شرکت TCL به تولید می‌رسد از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که می‌تواند 28 ساعت مکالمه و 10.5 ساعت استریم ویدیو با هر بار شارژ را به ارمغان بیاورد. البته از آنجایی که MT6763T یک تراشه مقرون به صرفه است، فاقد قابلیت شارژ سریع خواهد بود. دوربی ناصلی گوشی 12 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه آن نیز 2 مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویری با پس زمینه‌ی محو و سوژه‌ی شفاف را به ارمغان بیاورد. دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از تشخیص چهره است که آلکاتل نام این قابلیت را FACE KEY گذاشته است.

قیمت آلکاتل 7

قیمت آلکاتل 7 چیزی در حدود 180 دلار خواهد بود. گوشی جدید آلکاتل می‌تواند یک گزینه‌ی مقرون به صرفه و خوب برای خرید یک گوشی اندرویدی مناسب باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. هواوی هم دوگانه با این قیمت داره ولی گرونه واسه ما

  2. این احمد ساقیش کیه خدایی..

  3. همین گوشی بیاد ایران بالای دو میلیونه تو این اوضاع خر تو خر
    همین گوشی فعلی رو باید تا اخر عمر داشت

  4. گوشی موبایل آکاتل 7، که قیمتش، یک هفتم قیمت گلکسی نوت 9 هستش رو، باید بخریم 2 میلیون تومن!!!

    باید گریست

    با سپاس

  5. گوشی های بیمصرق خارجی