محصولات صوتی XBOOM ال جی

محصولات صوتی XBOOM ال جی در نمایشگاه IFA 2018 حضور چشمگیری خواهند داشت

محصولات صوتی XBOOM ال جی حضور چشمگیری در نمایشگاه ایفا 2018 (IFA 2018) خواهند داشت و چند مدل جدید از این سری اسپیکرهای قدرتمند در این رویداد مهم رونمایی می‌شود.

با وجود سهم 35 درصدی ال­ جی از بازار اسپیکرهای کوچک و اسپیکرهای یکپارچه، اسپیکر XBOOM به یک محصول کلیدی و قدرتمند در این بازار تبدیل خواهد شد. شرکت ال­ جی در نمایشگاه IFA 2018  در برلین آلمان، سری محصولات جدید XBOOM را رونمایی خواهد کرد. این محصولات که قبلا شامل اسپیکرهای کوچک و اسپیکرهای یکپارچه (All in one product) بودند، اکنون میزبان بلوتوث اسپیکر قابل حمل XBOOM Go و اسپیکرهای XBOOM AI ThinQ هوشمند مجهز به هوش مصنوعی ThinQ شده­‌اند. اسم XBOOM به خاطر صدای قدرتمند تولید شده توسط این اسپیکرها است. اسپیکرهایی که می‌توانند در سهم بازار 35 درصدی اسپیکرهای کوچک و اسپیکرهای یکپارچه جایگاه ویژه‌­ای در اختیار بگیرند.

سرمایه‌گذاری بر روی محصولات صوتی XBOOM ال جی

ال­ جی در سالگرد 60 سالگی خود با قدرت به دنبال استراتژی صوتی خود بوده و تمرکز خود را روی کیفیت صدا گذاشته است و در همین راستا روی پروژه­‌های تحقیق و توسعه زیادی سرمایه­‌گذاری کرده است. در راستای همین استراتژی شرکت ال جی همکاری خود با شرکت صوتی Meridian را آغاز کرده است. فناوری­ صوتی شرکت Meridian زیرساخت تمام محصولات صوتی XBOOM ال جی را تشکیل می­‌دهند. همکاری استراتژیک ال ­جی با این شرکت صوتی انگلیسی تاثیر به سزایی روی توسعه و طراحی محصولات ال­ جی گذاشته است. شرکت Meridian به عنوان اولین عرضه‌کننده اسپیکرهای دیجیتالی فعال و اولین دیسک­پلیر و البته توسعه  فناوری MQA، نقش بسیار مهمی در تکامل و اجرایی کردن فناوری­‌های انقلابی حوزه صدا بازی کرده است.

محصولات صوتی XBOOM ال جی

اسپیکر XBOOM کوچک مدل CK99 و اسپیکر یکپارچه مدل OK99 بسیار محبوب بوده و قدرت خروجی مهیب آنها از 1800 وات شروع شده حتی تا 5000 وات هم می­‌رسد که ایده­‌آل برای مهمانی­‌های بزرگ است. با وجود صفحه چرخان Pro DJ با داشتن قابلیت ترکیب صدا و تغییر دادن آن در کنار نورپردازی هیجان‌­انگیز هرکسی به راحتی می­‌تواند DJ شود. طرفداران کاری­ئوکیه نیز می‌­توانند با قابلیت Voice Canceller و Key Changer صدای خواننده را از روی تقریبا هر آهنگی بردارند و و با وجود دستگیره کشویی این محصول که آن را مثل یک چمدان مسافری قابل حمل می­‌کند، «سیستم صوتی قابل حمل» را به معنای واقعی کلمه تجربه کنند.

مدل­‌های جدید XBOOM Go یعنی PK3/PK5/PK7 به طرفداران موسیقی امکانات متنوع­‌تری برای لذت بردن از موسیقی ارائه می­‌دهد. مدل XBOOM Go نیز مانند بقیه مدل­‌های این سری از صدای بسیار قدرتمند و ویژگی­‌های مخصوص مهمانی بهره می­‌برد و به گونه‌ای طراحی شده تا با کیفیت صدای بی­ رقیب و راحتی در استفاده نظر علاقه‌مندان به موسیقی را جلب کند. با وجود فناوری صوتی پیشرفته Meridian این اسپیکر می­‌تواند صدا را بدون افت کیفیت سه برابر کرده و صدای باس را به طرز خارق­العاده‌­ای افزایش دهد و در مجموع با وجود ظاهر جمع و جور صدای دقیقی پخش کند.

محصولات صوتی XBOOM ال جی

این مدل از محصولات صوتی XBOOM ال جی اولین اسپیکر بی­ سیمی است که از فناوری aptX HD شرکت Qualcomm برای پخش صدای بسیار با کیفیت 24bit/576kbps بهره می‌برد و به خاطر بلوتوث کیفیت صدا را کاهش نمی­‌دهد. ال­ جی اولین شرکتی بود که از فناوری aptX HD در گوشی مدل G5 خود استفاده کرد و همچنان به عرضه این فناوری­‌های صوتی پیشرفته در مدل G7 ThinQ نیز ادامه داده است. مدل XBOOM Go در کنار نورپردازی متنوع از دسته Grab-N-Go و X-grip برای حمل راحت­‌تر و ایستایی بهتر بهره می­‌برد. باتری با طول عمر بالا و مقاومت در برابر آب این مدل را به یک گزینه ایده­‌آل برای فعالیت­‌های خارج از خانه تبدیل می­‌کند.

اسپیکر XBOOM مجهز به هوش مصنوعی ThinQدر دو مدل WK7 و WK9 عرضه شده و به خاطر وجود دستیار گوگل می‌توان با صدا به آنها دستوراتی داد. بر عکس بقیه اسپیکر­های مجهز به هوش مصنوعی کیفیت صدای این مدل یک چیز پیش و پا افتاده نیست. همکاری ال­ جی و شرکت صوتی معتبر Meridian باعث شده تا قابلیت­‌های دو شرکت صوتی حرفه‌­ای به اوج خود رسیده و صدایی با قدرت بالا و بدون افت کیفیت، باسی دقیق و صدایی شفاف مثل استودیو پخش شود. همکاری ال­ جی و گوگل و استفاده از دستیار صوتی این شرکت در مدل­‌های WK7 و WK9 باعث شده تا این دو اسپیکر مثل کنترل مرکزی خانه عمل کرده و علاوه بر متصل شدن به وسایلی که با دستیار گوگل کار می‌­کنند با وسایل تحت پلتفرم ThinQ ال جی نیز ارتباط برقرار کنند. مدل WK7 فعلا در بازارهای کلیدی عرضه شده است و به زودی مدل WK9 نیز که دارای یک صفحه­ نمایش برای رابط کاربری بهتر است، به زودی وارد بازار خواهد شد.

محصولات صوتی XBOOM ال جی

آقای Seo Young-jae، رئیس بخش همکاری­‌های صوتی تصویری تجاری ال­ جی می­‌گوید:

با متنوع کردن محصولات صوتی XBOOM ال جی و اضافه کردن مدل­‌های بی­ سیم و هوشمند، ال جی فرصت‌های جدیدی در زمینه سیستم­‌های صوتی خانگی خلق کرده است. با وجود شرکت Meridian به عنوان همکاری متخصص در زمینه فناوری‌های صوتی، ما مطمئن هستیم که این اسپیکرها علاوه بر اروپا در بقیه نقاط دنیا نیز با استقبال خوبی روبرو خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*