ال جی جی 7 وان

گوشی های ال جی جی 7 وان و جی 7 فیت معرفی شدند

دو گوشی ال جی جی 7 وان (LG G7 One) و ال جی جی 7 فیت (LG G7 Fit) در آستانه نمایشگاه IFA 2018 معرفی شدند. در ادامه، نگاهی به مشخصات و امکانات گوشی های جدید ال جی خواهیم داشت.

اگرچه هنوز نمایشگاه فناوری برلین به صورت رسمی کار خود را آغاز نکرده است، اما ال جی تصمیم گرفته با نمایش دو گوشی جدید جی ۷ وان و جی ۷ فیت، پیش‌نمایشی از آنچه که بازدیدکنندگان در غرفه آن مشاهده خواهند کرد را پیش روی آنها قرار دهد.

موبایل های جدید ال جی نسخه تضعیف‌شده پرچمدار این شرکت با قیمت کمتر هستند که البته همانند G7 ThinQ، از نمایشگر 6.1 اینچی +QHD و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. در واقع، تفاوت‌های اصلی این اسمارت فون ها در سخت افزار ضعیف‌تر آنها است.

ال جی جی 7 وان

در این میان، ال جی جی 7 وان جذاب‌ترین محصول جدید کره‌ای‌هاست که بخشی از پروژه Android One خواهد بود. این یعنی دستگاه پیش رو، از نسخه «خالص» اندروید بهره می‌برد و در آن نمی‌توان سایر برنامه‌های اضافی را پیدا کرد. گوشی G7 وان از اندروید 8.1 استفاده می‌کند، ولی در آینده باید شاهد انتشار آپدیت اندروید 9.0 پای باشیم.

ال جی جی 7 وان

قیمت پایین‌تر در محصولات جدید ال جی به معنی سخت افزار ضعیف نیست و G7 One به تراشه اسنپدراگون 835 -که قدرت‌بخش پرچمداران 2017 بود- مجهز خواهد شد. خریداران از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهند شد و در صورت تمایل می‌توان از کارت حافظه میکرو اس دی استفاده کرد. برای ثبت تصاویر نیز دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در خدمت کاربران خواهد بود.

ال جی جی 7 فیت

سخت افزار ال جی G7 فیت یک درجه پایین‌تر از برادر بزرگتر خود بوده و تراشه اسنپدراگون 821 (چیپ پرچمدار کوالکام در سال 2016) مسئولیت مدیریت اطلاعات را در آن بر عهده دارد. این احتمال وجود دارد که جی 7 فیت تنها در بازار کشورهای آسیایی عرضه شود، اما مدیران هنوز چنین اطلاعاتی را تایید نکرده‌اند. دستگاه پیش رو در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. تفاوت دیگر این گوشی با G7 One، برخورداری از بلوتوث 4.2 در مقایسه بلوتوث 5.0 است.

ال جی جی 7 وان

از دیگر ویژگی‌های مهم گوشی های جدید ال جی می‌توان به یو اس بی نوع C، استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، تشخیص چهره، ان اف سی و پشتیبانی از نسخه 3.0 فناوری شارژ سریع کوالکام اشاره کرد.

گوشی های جدید LG بیشتر با هدف جذب افرادی که تمایل به پخش موسیقی و تماشای ویدیوها دارند، طراحی شده‌اند؛ نه بازی‌خورهای حرفه‌ای. صفحه نمایش بسیار درخشان ال جی موسوم به “Super Bright” با وضوح 1440×3120، تماشای محتوای مختلف را لذت‌بخش خواهد کرد، در حالی که سایر ویژگی‌های اختصاصی همچون چیپ 32 بیتی Quad DAC برای هدفون‌ها و اسپیکر Boombox، تجربه‌ای فوق‌العاده از گوش کردن به موسیقی را برای کاربران رقم خواهد زد. در حقیقت، یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های گوشی های ارزان‌تر ال جی با نسخه پرچمدار، دوربین ضعیف‌تر است.

زمان عرضه و قیمت این محصولات جدید هنگام عرضه در بازار داخلی کره اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. طراحیشو از هواوی اسکی رفته قشنگ معلوه

  2. ینی چی که از پرچمدارا نسل قبل استفاده کرده؟ از چه لحاظ

  3. انصافا تصمیم خوبی گرفته که از پردازنده های پرچمدار نسل قبل به جای میانرده های جدید استفاده کرده