ایسر کروم بوک 514

ایسر کروم بوک 514 با قیمت اقتصادی معرفی شد

ایسر کروم بوک 514 (Acer Chromebook 514) محصول جدید این کمپانی در نمایشگاه IFA 2018 است که در کنار قیمت اقتصادی‌اش، کیفیت ساخت مطلوبی دارد و از این حیث یک سر و گردن از رقیبان هم‌قیمتش بالاتر قرار می‌گیرد.

اگر فکر خرید یک کروم بوک با کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبا را در سر می‌پرورانید، لزوما نیاز به خرج مبلغ هنگفتی ندارید. ایسر کروم بوک 514 لپ تاپ جدید چینی‌هاست که با کیفیت ساخت خوب و قیمت پایین، توجه اقشار کم درآمد جامعه را به خود جلب می‌کند. کروم بوک 514 از بدنه آلومینیومی ساخته شده و پد لمسی آن با استفاده از شیشه مقاوم گوریلا گلس محافظت می‌شود. نمایشگر 14 اینچی کروم بوک جدید ایسر از رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کند و حاشیه‌های اندک طرفین این نمایشگر در زیبایی آن تاثیر به سزایی گذاشته‌اند.

ایسر کروم بوک 514

ایسر کروم بوک 514

ایسر کروم بوک 514 تلفیقی از زیبایی و مرغوبیت است

ایسر درباره مشخصات سخت افزاری کروم بوک 514 سخن به میان نیاورده ولی به عمر باتری 12 ساعته، درگاه USB-C و وبکم HDR آن اشاره کرده که برای یک کروم بوک ارزان قیمت، امیدوارکننده به نظر می‌رسد. ایسر برای کروم بوک 514 برچسب قیمتی 350 دلار را در نظر گرفته است.

لپ تاپ جدید ایسر اواسط مهرماه سال جاری بارگیری خواهد شد و احتمالا در آن زمان، اطلاعات بیشتری درباره سخت افزار آن منتشر می‌شود. امیدواریم قیمت پایین کروم بوک 514 ایسر را مجاب به استفاده از پردازنده‌های ضعیف و کم سرعت نکرده باشد و شاهد لپ تاپ تمام عیاری از سوی چینی‌ها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اقتصادی ینی 3 میلیونو پنصد