دوربین پولاروید وان استپ پلاس

دوربین پولاروید وان استپ پلاس با امکانات جدید معرفی شد

کمپانی پولاروید (Polaroid) از قدیمی‌ترین برندهای حوزه دوربین به حساب می‌آید که اخیرا دوباره با محصولات جدیدی مانند دوربین پولاروید وان استپ پلاس (+OneStep) قصد دارد به روزهای اوجش بازگردد.

این روزها بیشتر عکس‌ها با استفاده از تلفن‌های هوشمندمان ثبت و ذخیره شده و پس از مدتی به حافظه کامپیوتر منتقل می‌شوند. اما پولاروید قصد دارد با محصولات جدیدش خاطرات قدیمی و نوستالژیک کاربران را زنده کند و امروز در خلال نمایشگاه IFA 2018 دست به معرفی دوربین وان استپ پلاس زده است. این دوربین با استفاده از تکنولوژی‌های امروزی همان حس و حال دوربین‌های قدیمی را تداعی و عکس‌های را روی ورق‌های گلاسه چاپ می‌کند.

دوربین پولاروید وان استپ پلاس ادامه‌دهنده مسیر موفقیت‌آمیز وان استپ 2 شناخته می‌شود که پارسال معرفی شد، اما نسخه پلاس این دوربین امکانات و به روز رسانی‌هایی به خود دیده تا تجربه عکس‌برداری بهتری برای کاربر حاصل شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین پولاروید وان استپ پلاس پشتیبانی از بلوتوث برشمرده می‌شود. بدین ترتیب تصاویر ثبت شده را می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی Polaroid Originals در دیوایس‌تان داشته باشید، افکت‌های گوناگون روی آن اعمال کنید و در شبکه‌های مجازی به اشتراک بگذارید.

دوربین پولاروید وان استپ پلاس به امکانات جدید و امروزی مجهز شده است

دوربین جدید پولاروید از بخش‌های فلاش، باتری قابل شارژ با کابل micro USB و لنز ثانویه پرتره برخوردار بوده و تصاویر آن نسبت به نسل پیشینش دو برابر نوردهی بهتری دارند. به واسطه نوردهی مطلوب‌تر، کیفیت رنگ‌ها نیز بهبود یافته‌اند و همچنین امکان تنظیم تایمر برای ثبت عکس فراهم شده تا با راحتی بیشتری به تصویربرداری بپردازید.

همانند دوربین وان استپ 2، نسخه پلاس نیز از فیلم i-Type مخصوص پولاروید برای پرینت تصاویر استفاده می‌کند. با هر کارتریج i-Type می‌توان 8 عکس پرینت گرفت و خرید هر یک از آن‌ها برای کاربر 16 دلار آب خواهد خورد. بنابراین هنگام عکس گرفتن باید کاملا مراقب و از سوژه مطمئن باشید وگرنه به کارتریج‌های زیاد و پرداخت مبالغ هنگفتی نیاز پیدا خواهید کرد. دوربین +OneStep هم‌اکنون در وبسایت پولاروید با قیمت 160 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*