زد تی ای آکسون 9 پرو

زد تی ای آکسون 9 پرو با طراحی ناچ استایل در IFA 2018 معرفی شد

گوشی زد تی ای آکسون 9 پرو (ZTE Axon 9 Pro) در نمایشگاه IFA 2018 شهر برلین رونمایی شد. زد تی ای آکسون ۹ پرو نیز همچون اکثر گوشی های امروزی با طراحی ناچ استایل روانه بازار خواهد شد.

کمپانی ZTE علاقه زیادی به بریدگی صفحه نمایش یا همان ناچ داشته و دارد. امروز نیز پرچمدار جدید این شرکت با نام زد تی ای آکسون 9 پرو همراه با بریدگی در بالای صفحه و همچنین حاشیه‌ای باریک در انتهای آن رونمایی شد. علاوه بر این دوربین دوگانه این محصول به شکل عمودی در بخش پشتی دستگاه تعبیه شده‌اند، درست مثل آیفون X شرکت اپل. طراحی این محصول متناسب با پرچمداری در سال 2018 است. در ادامه مروری بر مشخصات Axon 9 Pro خواهیم داشت.

زد تی ای آکسون 9 پرو

مشخصات فنی زد تی ای آکسون 9 پرو

از تراشه اسنپدراگون 845 در قلب این پرچمدار بهره گرفته شده است تا به کمک 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، قدرت لازم جهت اجرای برنامه‌های سنگین به خوبی تامین شود. صفحه نمایش 6.21 اینچی این محصول از پنل آمولد بهره می‌برد و با ابعاد 18.7:9 طراحی شده است. دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی دوربین در بخش پشتی محصول تعبیه شده‌اند و لنز دوربین جلوی آکسون 9 پرو نیز 20 مگاپیکسلی است. سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو گوگل در این گجت راه‌اندازی شده است. در نهایت باتری 4 هزار میلی‌آمپری انرژی لازم برای این مجموعه را تامین می‌کند.

زد تی ای آکسون 9 پرو

این محصول را باید یک نسخه پیشرفته و جدید از گوشی آکسون 7 در سال 2016 در نظر گرفت و شباهت زیادی بین زد تی ای آکسون 9 پرو و آکسون M سال گذشته وجود ندارد؛ اگر به خاطر داشته باشید گوشی Axon M قابلیت جمع شدن از بخش میانی بدنه را داشت. هنوز مشخص نیست آیا زد تی ای دوباره به سراغ چنین ایده‌ای خواهد رفت یا اینکه آکسون ام تنها یک تجربه جذاب و مختصر بوده است. گفته می‌شود این محصول به بازار ایالات متحده آمریکا نخواهد رسید، اما قیمت آن در بازار اروپا 649 دلار خواهد بود و ماه بعد عرضه می‌شود.

در کنار این محصول، شرکت ZTE از نقشه‌های خود برای محصولات پشتیبان 5G و نحوه کارکرد آنها در رویداد IFA صحبت کرده است. مسئولان این شرکت اطلاعاتی در زمینه محل قرارگیری آنتن، انرژی مصرفی بالاتر و همچنین سخت‌افزار جدید مربوط به این فناوری را منتشر کردند. بنابراین احتمال معرفی یک محصول با پشتیبانی از اتصال 5G از کمپانی زد تی ای در نیمه دوم سال 2019 وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*