لنوو یوگا کروم بوک با مشخصات قدرتمند و ظاهری زیبا معرفی شد

لنوو یوگا کروم بوک با مشخصات قدرتمند و ظاهری زیبا معرفی شد

لنوو با دست پر به نمایشگاه ایفا 2018 (IFA 2018) آمده است. لنوو یوگا کروم بوک (Lenovo Yoga Chromebook) جدیدترین لپ تاپ لنوو است که مشخصات و امکانات قدرتمندی دارد.

کمپانی چینی لنوو با عرضه نوت بوک های مجهز به سیستم عامل کروم بیگانه نیست؛ محصولاتی که در چند سال اخیر از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار بوده‌اند. این بار لنوو نمایشگاه ایفا 2018 برلین را محلی برای تاخت و تاز قرار داده و کروم بوک حرفه‌ای خود را در آن به نمایش گذاشته است. این گجت جدید، لنوو یوگا کروم بوک نام‌گذاری شده و دارای امکانات قدرتمند و ظاهری زیبا و خوش‌ساخت است.

مشخصات لنوو یوگا کروم بوک

لپ تاپ جدید لنوو علاوه بر پردازنده نسل هشتمی Core i5-8250U Kaby Lake، از صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 4K نیز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات لنوو یوگا کروم بوک می‌توان به 8 گیگابایت رم DDR4، حافظه 128 گیگابایتی از نوع eMMC 5.1 و کارت گرافیک Intel Graphics 620 نام برد.

لنوو یوگا کروم بوک با مشخصات قدرتمند و ظاهری زیبا معرفی شد

کروم بوک حرفه‌ای لنوو دارای ابعاد 36.14 در 24.9 در 1.8 سانتی‌متری است و وزنی کمتر از 2 کیلوگرم دارد. همچنین، اسپیکرهای استریو، دو درگاه USB-C و یک درگاه USB 3.1 به همراه باتری 56 وات‌ساعتی -که با هر بار شارژ تا 10 ساعت نوت بوک را روشن نگه می‌دارد- از قابلیت‌های یوگا کروم بوک لنوو هستند. همه این امکانات، در بدنه آلومینیومی بسیار زیبایی قرار دارند؛ ویژگی جالبی که در تعداد کمی از کروم بوک ها می‌توان آن را یافت.

لنوو Yoga Chromebook در هنگام عرضه از برنامه فروشگاه گوگل پلی پشتیبانی می‌کند و این بدین معناست که امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی بر روی این کروم بوک وجود دارد. همه خریداران محصول جدید لنوو، 100 گیگابایت فضای گوگل درایو را نیز به طور رایگان دریافت خواهند کرد.

زمان عرضه و قیمت لنوو یوگا کروم بوک

به گفته سازندگان، کروم بوک لنوو از مهرماه با قیمت پایه 799 یورو در کشورهای اروپایی، آفریقایی و خاورمیانه عرضه می‌شود. در ادامه، عکس های یوگا کروم بوک را مشاهده می‌کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*