گوشی ارزان قیمت ال جی کندی

گوشی ارزان قیمت ال جی کندی معرفی شد

گوشی ارزان قیمت ال جی کندی (LG Candy) معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی جدید ال جی بیشتر آشنا شوید.

ال جی امروز در هندوستان از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید پرده برداشت. گوشی ال جی کندی دارای قیمت 98 دلاری است و قرار است از 1 سپتامبر (10 شهریور) روانه‌ی بازار شود. همانطور که می‌تواند از قیمت آن حدس زد، گوشی جدید ال جی یک دیوایس اندرویدی با مشخصاتی درخور قیمت خود است.

مشخصات ال جی کندی

ال جی کندی به یک نمایشگر 5 اینچی IPS‌ با وضوح HD همراه با یک دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تجهیز است. در قلب تپنده‌ی این گوشی اندرویدی یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی جای گرفته است که 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. همچنین یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن نمایشگر را بر عهده دارد.

این گوشی ارزان قیمت با چهار قاب رنگی مختلف به عرضه درخواهد آمد. مدل مشکی، گزینه‌ی پیشفرض است، اما کاربران می‌توانند با عوض کردن قاب رنگ‌های آبی، طلایی یا نقره‌ای را نیز بر روی گوشی خود تجربه کنند. البته انتظار می‌رود با توجه به نام “Candy” که ال جی برای این گوشی در نظر گرفته، شاهد عرضه یک مدل با رنگ روشن دخترانه نیز باشیم.

متاسفانه یکی از نکات منفی ال جی کندی تجهیز آن به اندروید 7.1.2 آن هم در اواخر سال 2018 میلادی خواهد بود! در واقع این گوشی با یک نسخه از پلتفرم اندروید که متعلق به 2 سال پیش است روانه‌ی بازار خواهد شد و بعید به نظر می‌رسد در آینده نیز بتواند آپدیت های دیگر اندرویدی را دریافت کند.

به طور کلی گوشی ال جی کندی با چنین مشخصاتی به هیچ عنوان جذاب نیست. با توجه به قیمت 100 دلاری این گوشی، ما می‌توانیم گزینه‌های بهتری را نیز در این رنج قیمت در بین گوشی های چینی بیابیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حتما همه چی باید گرون باشه که با کیفیت به نظر برسه؟
    این منطق شماهاس

  2. اوممم یعنی داستان خاصی داره بخاطر ارزون قیمت بودنش؟
    ادم شک میکنه