تصویری از اپل واچ سری 4

تصویری از اپل واچ سری 4 با نمایشگر بزرگ‌تر منتشر شد

تصویری از اپل واچ سری 4 (Apple Watch Series 4) به انتشار رسیده است که از تغییرات گسترده بر روی آن خبر می‌دهد. نسل جدید ساعت هوشمند اپل حالا به یک نمایشگر بزرگتر تجهیز شده است.

اینگونه به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تغییرات زیادی را در ساعت هوشمند اپل واچ درآورد. ویدیویی به دست گروه 9to5Mac رسیده که در آن طراحی اپل واچ سری 4 افشا شده است. اینطور به نظر می‌رسد که اپل تغییرات انبوهی را در نسل جدید ساعت هوشمند خود اعمال خواهد کرد.

تصویری از اپل واچ سری 4

نمایشگر اپل واچ سری 4 حالا به سبک لبه به لبه درآمده است و بدنه‌ی آن نیز باریک‌تر از قبل شده است. نمایشگر بزرگ‌تر به معنای فضای بیشتر برای نمایش اطلاعات بیشتر است و به نظر می‌رسد 9 قسمت مجزا در فیس واچ جدید قابل رویت خواهد بود. هرچند هنوز هم این ساعت نمی‌تواند جای نمایشگر بزرگ گوشی شما را بگیرد، اما حداقل جزئیات بیشتری نسبت به گذشته بر روی آن به نمایش درخواهد آمد.

اینطور به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد نحوه‌ی استفاده از ساعت هوشمند LTE خودش را نیز تغییر دهد: به جای یک تاج دیجیتالی همراه یک نقطه قرمز، اپل واچ سری 4 به یک رینگ قرمز مجهز خواهد شد که ورش دقیق‌تر و بهتری از گذشته است. 9to5Mac همچنین یک شیار میکروفون جدید را نیز در قسمت راست این ساعت مشاهده کرده و اشاره می‌کند که دکمه‌ی زیر تاج،‌ قرمز‌تر از گذشته بر روی بدنه جای گرفته است. و در حالی که طراحی ساعت با کاهش وزن همراه بوده، بندهای نسل های گذشته نیز بر روی آن قابل استفاده هستند. پس دیگر نیازی نیست بندهای اپل واچ نسل قبلتان را بفروش برسانید.

این ساعت جدید باید در روز 12 سپتامبر (21 شهریور ماه) معرفی شود. اپل دعوتنامه‌هایی را برای یک رویداد مهم معرفی در این روز ارسال کرده است. اپل قصد دارد در رویداد مذکور از سه مدل آیفون های سال 2018 ، نسل جدید آیپد پرو و احتمالا یک مک بوک ایر جدید نیز پرده برداری کند. گفته می‌شود نسخه اصلی آیفون جدید اپل آیفون ایکس اس نام خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بزرگ تر کردن نمایشگر فکر خوبی برا فروش بیشتر محصول نیس .بهتره فکر قابلیتای جدید و تازه ای باشه