مدل ارزان قیمت آیفون

افشای تصاویری از مدل ارزان قیمت آیفون در رنگ‌های متنوع و با دو شیار سیم کارت

در فاصله اندک باقیمانده تا رونمایی از گوشی های جدید اپل، عکس‌هایی منتسب به مدل ارزان قیمت آیفون که دارای نمایشگر 6.1 اینچی LCD خواهد بود انتشار یافته است. جالب اینکه یکی از این تصاویر، از وجود دو شیار سیم کارت در گوشی حکایت دارد.

هر چه به تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) که مصادف است با معرفی مدل‌های 2018 آیفون نزدیکتر می‌شویم، افشای اطلاعات و تصاویر این گوشی ها از منابع مختلف نیز بیشتر می‌شود. در تازه‌ترین تصاویر به بیرون درز پیدا کرده، می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به دستگاهی بیاندازیم که به علت برخورداری از نمایشگر ال سی دی و دوربین تکی در پنل پشتی، از آن به عنوان مدل ارزان قیمت آیفون یاد می‌شود؛ هر چند که پنل جلویی دستگاه در این تصاویر به نمایش درنیامده است و نمی‌توان از وجود بریدگی ناچ و سنسورهای مربوط به قابلیت Face ID در آن اطلاع حاصل کرد.

به نمایش درآمدن مدل ارزان قیمت آیفون در تصاویری تازه

احتمالا دو مدل گران قیمت با نام‌های احتمالی آیفون Xs و آیفون Xs مکس تنها در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی عرضه می‌شوند، ولی ظاهرا خریداران مدل 6.1 اینچی LCD برای انتخاب رنگ دلخواه، گزینه‌های بیشتری (از قبیل قرمز، آبی و رزگلد) خواهند  داشت.

از طرفی انتظار می‌رود تنها همین مدل ارزان قیمت آیفون دارای قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت باشد و به اولین گوشی هوشمند دو سیم کارته اپل تبدیل شود؛ البته این احتمال نیز می‌رود که عرضه‌ی آیفون دو سیم کارته، محدود به بازار چین باشد.

دیگر گمانه‌زنی درباره مدل های 2018 آیفون، وجود فریم آلومینیمی در همگی آن‌ها و افزایش ابعاد ماژول دوربین این گوشی ها است. به هر حال تا کمتر از یک هفته آینده، پرده از این اسرار برداشته خواهد شد اما اگر در مورد قیمت محصولات جدید اپل کنجکاو هستید، باید گفت که قیمت‌گذاری 700 دلاری روی مدل ارزان‌تر نیز دور از ذهن نیست. قیمت احتمالی آیفون 10 اس را نیز تقریبا هم اندازه آیفون 8 پلاس و چیزی حدود 800 دلار تخمین زده‌اند. در مورد مبلغ فروش آیفون 10 اس مکس هم به رقم 999 اشاره شده که هم‌قیمت با آیفون 10 است.