جدیدترین رندرهای نوکیا 9

رویت ماژول دوربین پنج گانه در جدیدترین رندرهای نوکیا 9

در جدیدترین رندرهای نوکیا 9 (Nokia 9) ماژول دوربین پنج گانه معروف را مشاهده کردیم! بعید نیست با توجه به رقابتی شدن بازار، پرچمدار بعدی اچ ام دی گلوبال یعنی نوکیا 9 همراه با یک دوربین پنج گانه معرفی شود. دوربین پنج گانه نوکیا 9 حتی در دنیای واقعی نیز رویت شده است!

انتظار می‌رود اچ ام دی گلوبال، تا پیش از انتهای سال 2018 یک پرچمدار جدید معرفی کند. طبق جدیدترین رندرهای نوکیا 9 دوربین پنج گانه اصلی‌ترین و منحصربه‌فردترین ویژگی این گوشی خواهد بود. در صورت تحقق این موضوع، پرچمداران دارای دوربین سه گانه سامسونگ و هواوی به حاشیه خواهند رفت.

نکته بسیار جالب‌تر اینجاست که چند ساعت قبل از انتشار جدیدترین رندرهای نوکیا 9 توسط بنیامین گسکین (Benjamin Geskin)، تصویر گوشی در دنیای واقعی لو رفته بود. درون این عکس نیز در پنل پشتی، ماژول دوربین پنج گانه رویت می‌شد.

ماژول دوربین پنج گانه

بنیامین گسکین در جدیدترین رندرهای نوکیا 9 علاوه بر الهام‌گیری از تصویر بالا به منظور طراحی پنل پشتی نوکیا 9، پنل جلویی آن را نیز به تصویر کشید. طبق آن، در دو طرف صفحه نمایش تقریبا هیچ حاشیه‌ای وجود نداشته و چانه گوشی نیز بسیار کوتاه است. حاشیه‌های بالایی نمایشگر به لطف استفاده از یک بریدگی کم‌عرض، به میزان زیادی کاهش پیدا کرده است. طبق عکس بالا و همچنین جدیدترین رندرهای نوکیا 9 می‌توان حدس زد پنل پشتی از جنس شیشه خواهد بود.

با وجود زیبایی پنل جلویی گوشی، نگاه‌ها در رندرهای نوکیا 9 به پشت گوشی جلب شده است؛ همه کاربران در حال حاضر دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو را تحسین می‌کنند و معرفی ماژول دروبین پنج گانه در چنین زمانی، هوش و حواس آن را کاملا با خود خواهد برد. در پشت گوشی پنج سنسور، یک فلاش ال ای دی و یک حفره دیگر به چشم می‌خورد. نمی‌توان درباره دلیل قرار دادن هفتمین حفره اظهار نظر کرد، اما بعید به نظر می‌رسد بدون کاربرد باشد. وجود نام زایس در کنار این دوربین، تسلی خاطر کاربران علاقه‌مند به عکاسی خواهد بود.

جدیدترین رندرهای نوکیا 9

جدیدترین رندرهای نوکیا 9

درون عکس نوکیا 9 در دنیای واقعی و همچنین داخل رندرهای آن، اثری از اسکنر اثر انگشت نیست. از آنجایی که مطمئنیم عدم تجهیز چنین پرچمداری به سیستم امنیتی نام برده تقریبا محال است، باید یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نوکیا 9 را مجهز شدن به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خطاب کنیم. این نمایشگر به احتمال زیاد از نوع OLED خواهد بود.

البته نوکیا 9 اسمی است که کاربران از همان ابتدای رونمایی اولین گوشی اچ ام دی گلوبال به کار برده و آن را به یک پرچمدار فوق‌العاده نسبت داد‌ه‌اند، اما تضمینی برای معرفی گوشی مجهز به دوربین پنج گانه شرکت با همین نام وجود ندارد. به عقیده رولند کوآنت (Roland Quandt) یکی از معروف‌ترین افشاکنندگان اخبار گوشی های هوشمند، نام پرچمدار آتی اچ ام دی گلوبال، نوکیا ای 1 پلاس (Nokia A1 Plus) خواهد بود، اسمی که تقریبا نامفهوم به نظر می‌رسد!

با توجه به قرارگیری این گوشی در زمره پرچمداران، از جمله مهمترین ویژگی‌های آن را می‌توان تجهیز به تراشه اسنپدراگون 845، داشتن حداقل 6 گیگابایت رم و ظرفیت داخلی 128 گیگابایت دانست. به نظر شما، آیا انتهای سال 2018، دنیای تکنولوژی ظرفیت پذیرش دوربین پنج گانه موبایل را خواهد داشت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. عجب!
    5 تا دوربین تو یه موبایل؟
    منطقیه؟
    قبلا هم گفته بودن که شرکت لایت گوشی میزنه با 9 دوربین.
    خدا وکیلی زیاده روی میکنن.5 دوربین میزارن با.کیفیت پایین خب بگو 2،3 تا بزنین با کیفیت بالا.!!!!!!

  2. ادم سیر گیجه میگره

  3. از جلو خیلی شیکه از پشت داغونه ولی کیفیت دوربینش فک کنم جبرانش کنه

  4. پار سال این موقع درست شایع شد که این گوشی میاد به بازار

  5. نوکیا خوب جون گرفته ای کاش تو عمل هم بتونه خودش رو ثابت کنه

  6. بابا اینا دیگه دارن خیلی تخیلی تصویر رندر میکنن اگه 5 تاش دوربینه یکیش هم فلاش اون یکی دیگه چیه