نوکیا ۹

آشکار شدن نوکیا ۹ در اپلیکیشن Buyback سامسونگ

شرکت اچ ام دی به زودی گوشی هوشمند پرچمدار نوکیا ۹ (Nokia 9) را معرفی خواهد کرد. گوشی اندرویدی جدید نوکیا به تازگی در برنامه Buyback شرکت سامسونگ آشکار شده است.

نوکیا ۹ در سال جاری توسط کمپانی فنلاندی HMD رونمایی می‌شود و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد. در حال حاضر HMD این گوشی هوشمند را تایید نکرده اما به تازگی یک منبع غیر رسمی از طریق برنامه Buyback سامسونگ این گوشی هوشمند را کشف کرده است.

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تلفن هوشمند با برنامه Buyback به مشتریان اجازه می‌دهند تا دستگاه‌هایی غیر از برند آنها را به فروش برسانند. برنامه بای بک در لتونی نیز دقیقا همین هدف را دنبال می‌کند.

ظرفیت داخلی نسخه‌های نوکیا ۹

نوکیا ۹

گوشی اندرویدی نوکیا ۹ به تازگی در این برنامه سامسونگ مشخص شده و به نظر می‌رسد HMD می‌خواهد Nokia 9 را در دو مدل ظرفیت ذخیره‌سازی مختلف عرضه کند. فهرست بای بک به دو مدل 128 و 64 گیگابایتی تک و دو سیم کارت نوکیا 9 اشاره کرده است. باتوجه به فهرست قیمت دستگاه 292 یورو است و در صورت عدم فروش می‌توانند یک گوشی هوشمند گلکسی جدید از سامسونگ را دریافت کنند.

به نظر رسیده سامسونگ چیزهایی درباره نوکیا 9 می‌داند و حال به این شکل افشا شده است. احتمالا نوکیا 9 از دسته گوشی‌های هوشمند پذیرفته شده برنامه بای بک سامسونگ لتونی است و برای کسب جزئیات بیشتر باید تا زمان رونمایی از این گوشی توسط HMD Global منتظر ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اخبار مربوط به گوشی و تلفن همراه تو این شرایط بد اقتصادی و قیمتهای نجومی اصلا جذابیت خاصی نداره . ملت تو خرید گوشی میان رده موندن چه برسه به گوشیهای پرچمدار

  2. یعنی نوکیامیتونه با معرفی این گوشی مثل آن زمان های قدیم سلطانی بکنه توی تلفن ها

  3. یعنی واقعاً نوکیا گوشی ساخت که پنج تا دوربین روشه واقعا اگه دوربینش الکی نباشن و کارایی داشته باشه میتونه یکی از بهترین گزینه های سال باشه ولی بعید میدونم همش این گوشی ساخته بشه یا شد دوربین‌هاش فیک باشند

    • والا اصلا نظری ندارم اگه باشه و واقعا کارایی داشته باشند مثل دوربین های هواوی p۲۰pro خوب یک شاهکار به تمام معناست ولی اگر الکی گذاشته و جنبه تبلیغاتی داره خوب ارزشی نداره